Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Tuunaus ja Autohifi => Korisarjat ja alustamuutokset => Aiheen aloitti: jvVolvo - 11.03.2015, 10:10:52

Otsikko: Tukivarsien hitsaamisesta saavutettu hyöty?
Kirjoitti: jvVolvo - 11.03.2015, 10:10:52
Huomaako selvästi ajettavuudessa eroa jos tukivarsia "boksaa"? Omaan projektiin miettinyt etu ja alatakatukivarsien vahvistamista, mutta millainen on saavutettu hyöty?
Otsikko: Vs: Tukivarsien hitsaamisesta saavutettu hyöty?
Kirjoitti: vippe - 11.03.2015, 11:22:27
Luulempa että ainakin 200-sarjassa saadaan etupäässä tukivarren notkumista kuriin. A-ryhmäläisissä edessä aluksi ollut vakiot tukivarret jäykemmillä puslilla ja samoihin aikoihin joissain tapauksissa myös vahvistetut (boksatut?) ...mutuilen että jäykällä puslalla tuota tukivarren notkumista ollut ja siksi ois boksattu.

ja kenties takapäässä tämmöinen ongelma voi ratketa:
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/1798688_807397269271817_1703175715924746544_n.jpg?oh=648023dd17359545a14adb14cf66b81d&oe=5593C8EF&__gda__=1431591078_e1182a7c53a70a3d9dfd37e299de5ec5)

edit. Hyödystä lueskellut että joku tbricksillä oli testannut 700-sarjalaisessa edessä vakio alumiinisten ja vakio rautasten eroja radalla ja oli kuulemma rautasilla ollut parempi mutkissa.

...en tosin sano että mitään tietäisin