Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Hannnu - 16.03.2015, 00:49:40
-
Eli tossa tuli otettua kontista laatikko pois vuotavan kampiakselin stefan takia, ja sielä "turbiinikotelossa" on mennyt ylimääräistä kamaa ympäri.
Eli siitä kampuran stefan levystä (nr.22) on ainakin 2 pulttia irronnut, 1 löytyi siis kotelosta, murjottuna. Toinen tehnyt reiän siihen öljypohjan ympärille tulevaan alumiini palikkaan. Tästä en kuvaa muistanut ottaa.
Ja vetolevyn pinnit? (nr.33) löytyivät myös irtonaisina, mikä virka näillä on?
Iso kuva http://hlehto.kuvat.fi/kuvat/Volvo940/B230FT.png/_full.jpg (http://hlehto.kuvat.fi/kuvat/Volvo940/B230FT.png/_full.jpg)
(http://hlehto.kuvat.fi/kuvat/Volvo940/B230FT.png?img=smaller)
Tässä muutama kuva "tuhoista"
(http://hlehto.kuvat.fi/kuvat/Volvo940/IMG_8331.jpg?img=smaller)
(http://hlehto.kuvat.fi/kuvat/Volvo940/IMG_8334.jpg?img=smaller)
Täältä täysikokoisina: http://hlehto.kuvat.fi/kuvat/Volvo940/ (http://hlehto.kuvat.fi/kuvat/Volvo940/)
-
Puhelin ei suostu kuvia lataamaan, mutta ne tapit mitkä osoittaa konetta kohden on huollon aikaista kierrosluvun saantia varten.
-
Jos anturikehä on OK, niin ei tartte muutako kasaan ja ajoa, muistat vaan asentaa vetolevyn oikeaan asentoon. Pinnit on tosiaan jotakin muinaista huoltoa vasten olevaa anturiratkaisua varten, ei näkyny olevan sulla enää sitä anturiakaan tuossa jotenka jätä pois vaan.
Sen tukipalikan koneen allehan saa ns jälkiasennettua niin se on helppo vaihtaa ehjään kun semmosen jostakin löydät, ei voi maksaa yli 5e...