Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S40/V50 (vm.04-12), C30, C70 (vm.06-13) => Aiheen aloitti: bertti - 17.03.2015, 18:40:26
-
tällainen tapaus!!!!.oisko kellään ideoita??.ON ilmattu imemällä,ym,ym.tukka lähtee!!!!!!!!!!
näytää siltä että on commonrailin paineet hukassa!!!!!?????
-
tällainen tapaus!!!!.oisko kellään ideoita??.ON ilmattu imemällä,ym,ym.tukka lähtee!!!!!!!!!!
näytää siltä että on commonrailin paineet hukassa!!!!!?????
Kokeile antaa apuvirtaa toisesta autosta. Ilmasit miten? Suutinputki toisesta suuttimesta auki ja startaten?
-
Kokeile antaa apuvirtaa toisesta autosta. Ilmasit miten? Suutinputki toisesta suuttimesta auki ja startaten?
kaikki nuo testatu,ei auta.ihan imemällä pumpulla paluuputkesta,ei auta >:( >:( >:(
-
kaikki nuo testatu,ei auta.ihan imemällä pumpulla paluuputkesta,ei auta >:( >:( >:(
Testeri kiinni ja rail-paineet startatessa? Jos jää reillusti alle 300bar niin jostain kusee. Jos normaali niin testerillä näkee annetaanko käynnistyslupa. Koitettu laittaa ovet lukkoon? Kaikki liittimet varmasti kiinni?
-
Testeri kiinni ja rail-paineet startatessa? Jos jää reillusti alle 300bar niin jostain kusee. Jos normaali niin testerillä näkee annetaanko käynnistyslupa. Koitettu laittaa ovet lukkoon? Kaikki liittimet varmasti kiinni?
testerillä paineet ok.ei tuu ainetta suuttimille????.onko sielä joku paine ventiili??.ovet kiini testattu.kaikki tarkistettu MONEEN kertaan!!.
-
testerillä paineet ok.ei tuu ainetta suuttimille????.onko sielä joku paine ventiili??.ovet kiini testattu.kaikki tarkistettu MONEEN kertaan!!.
Jos rail-paine on ok (paljonko oli?) niin sama paine vaikuttaa suuttimella (siitähän se nimi yhteispainejärjestelmä) eli suutin ei saa lupaa aueta kun kerran ei hörähdä. Testerillä pitää löytää kohta, että onko käynnistyslupa?
-
Jos rail-paine on ok (paljonko oli?) niin sama paine vaikuttaa suuttimella (siitähän se nimi yhteispainejärjestelmä) eli suutin ei saa lupaa aueta kun kerran ei hörähdä. Testerillä pitää löytää kohta, että onko käynnistyslupa?
ei ruiki suutinputken lösätessä!!???. :idiot2: :idiot2: :idiot2:
-
ei ruiki suutinputken lösätessä!!???. :idiot2: :idiot2: :idiot2:
Eli rail-paine on nolla. Tästä nyt ei ole mitään hyötyä jos vastaat aina kaikkiin testeritarkastuksiin ok. Jos olet katsonut rail-painetta niin ei varmasti ole ok jos suutinputkesta ei tule dieseliä.
-
Eli rail-paine on nolla. Tästä nyt ei ole mitään hyötyä jos vastaat aina kaikkiin testeritarkastuksiin ok. Jos olet katsonut rail-painetta niin ei varmasti ole ok jos suutinputkesta ei tule dieseliä.
kyllä vaan on!!.autocomilla katsottu,en muista lukemia mutta ne oli ok.en ymmärrä itsekään tätä hommaa.
järki loppuu tän kans.mitä se tekee jos suutinputkessa oleva anturi on sökö???
-
kyllä vaan on!!.autocomilla katsottu,en muista lukemia mutta ne oli ok.en ymmärrä itsekään tätä hommaa.
järki loppuu tän kans.mitä se tekee jos suutinputkessa oleva anturi on sökö???
Rail-paineanturiko? Ei lähde käymään kun ei tiedä kiskon painetta. Antaa kyllä koodia jos se on rikkein. Määränsäädinkin voi olla kaput, mutta nämä kaikki saa selville Autocomillakin.
-
kysyn asiaan sivuten, liekkö minulla suuttimissa ongelmaa kanssa, ei tahdo ekalla startata, ja testeri näyttää auton käynnissä ollessa frp painetta 27900 kpa? myllynä 2.0d
-
Löytyiköhän tähän ratkaisua itsellä sama ongelma... railipaineet vidalla katsottu ja oli 370 plus..herjaa ecm-2400 faulty singlal.., ecm-2320 f.singnal.., ecm-2230 f.singnal... ecm-2340 f.singnal.... 1 suuttimen prikka vaihdettu.... onko sielä suuttimissa sittenkin vielä ilmaa? Kohta menee hermosto...