Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Jupo - 20.03.2015, 23:15:27
-
2.5 tdi vm 2000.
En tiiä mikä on kun rupesi hyytyilemään tai oikeastaan ei ota kierroksia heti.
Vaihdetta vaihdettaessa ei reagoi kaasuun n.parin sekunnin aikana ollenkaan ja sitten taas ottaa kierroksia ja taas kun vaihtaa vaihdetta niin sama homma. Kesken matkan laitoin vapaalle niin ei reagoi kaasuun oikeastaan ollenkaan,pikkusen yli tonnin ottaa kierrokset.
Pysäkille parkkiin ja auto sammuksiin ja uudestaan käyntiin nii pelaa normaalisti, ajoa n.30km jonka aikana testailin kiihdytellä,normaalisti toimii. Hieman huonoa tietä pitkin ajoin pihaan niin taasa sama homma,ei ota kierroksia. Vikakoodeja ei kerkeä lukea välillä kun ei oireiden aikana ole tullut vielä luettua.
Mutta jos jollakin sattuisi olemaan kokemusta tällaisista vioista...
-
Putsaa imusarjan päästä se nippa n.2-3mm reikä tukossa. :hello:
-
Eli onko se jokin nippa johon tulee alipaineletku vai missä se nippa tarkalleen ottaen on
-
Letku siihen tulee, vänkärin puolella, tapaa mennä tukkoon, meneekö letku johonkin ahtopaineen säätimelle sinne konehuoneen nurkkaan vänkärin puolelle. Letku irti ja poralla auki 2mm ainakin menee läpi.
-
Joo niin oli kyllä melko tukossa. Viimeistelynaulaimen naulalla ensin auoin ja tökki sekin ensin eli tukossa oli. Vielä en ole testannut mutta jospa tuosta oli. Kiitos.
-
N.10 km testi ja normaalisti toimi.
-
Hyvä juttu. Mulla oli aikoinaa sama homma. :hello: