Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 440 / 460 / 480 => Aiheen aloitti: heksa - 22.03.2015, 18:00:29
-
Tervehdys, onko kukaan perehtynyt näitten sielunelämään, jotta saisi nostettua kierroksia koneesta? Vakionahan taitaa jo alle kuuden tuhannen loppua meno?
Toinen vaihtoehto, muistelisin, että 1.7 kaasarikoneessa oli rajoittamaton sytty. Mahtaakohan käydä tuon 2.0 ja ruiskun kanssa?
-
Tervehdys, onko kukaan perehtynyt näitten sielunelämään, jotta saisi nostettua kierroksia koneesta? Vakionahan taitaa jo alle kuuden tuhannen loppua meno?
Toinen vaihtoehto, muistelisin, että 1.7 kaasarikoneessa oli rajoittamaton sytty. Mahtaakohan käydä tuon 2.0 ja ruiskun kanssa?
Samalla tavalla siinä kaasari koneessakin on kierrosten rajoitin joten ei sen vaihto auta. jos koneessa on vakio nokka paikallaan niin kierrosrajoittimen nostossa ei ole järkeä kun vetoalue loppuu jo ennen kuin rajoitin tulee vastaan.
-
1.7 monipisteruiskussa on jonkun 200rpm korkeemmala rajotin kuin 2.0:ssa, siinä kuolee meno kyllä kesken parhaan vedon. 500rpm lisää muuttaisi koneen luonnetta kummasti.
-
Jotenkin muistelen että oma kaasari 1.7 kierti vähintäänkin riittävästi.. no 10v aikaa voi muuttaa muistikuvia.
Jos kierroksia löytyy, nokalle on sitten tehtävä jotain että vetääkin niillä kierroksilla :)