Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: AJK - 06.06.2011, 18:07:21
-
Semmosta oisin kysellyt et ku omistan tuommoisen v70 2.0 T5 vm.97.. No siitä hajos sit laatikko.. ilmeisesti perä hajos ja hajotti koko paskan sit.. välitys on tuossa orkkis perässä 4,25 ja laatikon kyljes lukee P1208953 M56L2K eli laatikon malli lienee tuo M56L2K?Laatikkoja näkyis olevan paljo tarjolla, monella eri välityksellä ja monen hintaisia.. Niin kysymys kuuluukin sitten et passaisko tohon heittämällä joku muukin laatikko vai onko pakko olla just samainen?
-
Useat laatikot sopii tilalle. Tärkeimpänä katso että laatikon malli on tuo M56, loppuosa tarkoittaa vaihteiden ja perän välityksiä.
Huomioi myös että ostat bensakoneisen laatikon, dieseleissä on startin reikä toisella puolella konessa.
-
Alright.. No tuota tämänhän pitäis sit passata kaiken järjen mukaan? http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=2595066 (http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=2595066)
-
Eipä passannut T4:n laatikko ainakaan vaikka malliltaan ja välityksiltään samanlainen.. Eipä tainnut suomesta löytyä ainakaan sopivaa laatikkoa...
-
Mikäs siinä vastaan pisti?
-
Tulee erilailla kiinni ainaki ent en ole päässy katsoon korjaamolle ku ei oo tosiaa autoa käytössä.. Tommonen ois ruotsissa http://www.bildelsbasen.se/index.php?index=default&link=item&post_id=18448352
Passaiskohan tuos sit? Ois ees kuva niin vois verrata.. :D
-
Ei taida Vollen lootat olla revitystä varten vakkarina.
Taitaa porsia kun saa vähän reilummin monool.
-
En tiedä miten revityksessä kestää.. Tuo hajos ihan normaali ajossa.. Tosin niin vähä aikaa auton omistanu että en tiedä miten sitä on aikaisemmin revitelty.. Liekkö ikä ja kilometrit ruvennu painamaan..
-
En tiedä miten revityksessä kestää.. Tuo hajos ihan normaali ajossa.. Tosin niin vähä aikaa auton omistanu että en tiedä miten sitä on aikaisemmin revitelty.. Liekkö ikä ja kilometrit ruvennu painamaan..
Paljonkos tuolla oli ajettu? Eihän nuo nyt ihan heti porsi.
-
280tkm
-
eikös tuo m56 laatikko ole kestävän laatikon maineessa?
-
280tkm
Ei tuon km määrän pitäisi olla vielä tuolle laatikolle kuolemaksi. Oletettavasti laatikon rikkoutuminen on sekundaarista perän jälkeen. Onkos tuota vielä avattu ja tutkittu vahinkoja?
-
Liekö sit kytkin hajonnu ja sitä rataa.. Laatikko on irti. Kytkin pitää ainaki vaihtaa ja ilmeisesti vauhtipyörä... Näkyy olevan kaksois massa. Eli halvemmaksi tulee laittaa "kiinteä" vauhtipyörä, ku tuo kaksois massan kytkin maksaa hunajaa... Mut mikä sinne passaa kuuluu kysymys. 850 bensasta? ja millaisella työllä ja passaako viel vakio laatikko sen jälkee? Tuleeko jo halvemmaksi myydä auto osina? Osaisko joku auttaa? Tai ostaako joku ton multa pois? Jos jotain kiinnostaa moottoriteholtaan 285 heppainen, 99% ruosteeton, tumman sininen yksilö! ;)
Olen päivän tutkiskellu, soitellut ja tutkinut nettiä, mutta en ole löytänyt oikein mitään ratkaisua.. Viinaa pittää juua ku alkaa ressiä pukkaan pikku hiljaa.. >:(
-
tämä on mutu, en allekirjoita vielä:
850 t5-R tai R vauhtipyörä ja asetelma. varmaksi en osaa sanoa sopiiko anturikehät yms.
mutta fyysistä eroavaisuutta ei liene olemassa.
-
Ja saako niitä muualta kuin siniseltä (mitä maksaa)? Osaako joku kertoa tarkemmin miten ne passaa?