Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: Janppa88 - 07.04.2015, 21:43:46
-
Noniin, huudellaampas uutena jäsenenä täälä sitten ongelmista :idiot2:
Ensimmäisenä toki sitä voisin kysyä et onko kenellekkään tuttu rekisteri EIN-1XX
tuli v40 t4 kiuas vaihdokkina pihalle, ja paria juttua lähtisin kysymään koska volvot ja turbo autot on vähän uusia mulle;
Mistä mahdollisesti vois tulla vedet varapyöräkoteloon? Ruoste ei ainakaan ole kyseessä, vaikka onkin vähän jo ikää autolla.
Sitten; takapäästä kuuluu outoa vinkumista, ihankuin olisi vahvistimen RCA johto liian lähellä virtajohtoa :) vaikka autossa ei ole rca eikä virta kaapeleita. Olipas huonosti selitetty...
Sitten kolmantena; Turbosta lähtevä putki lienee niemeltä downpipe? mikä yhtyy katalysaattoriin todennäköisemmin. Voiko siinä olevaa "joustoa" / "haitaria" vaihtaa johonkin yleismalliseen, vai kannattaako vaihtaa koko mutkaputki? Ja mistä semmosen vois saada ehjän kohtuu hintaan. Ja ei, en harkitse vaihtamista isompaan koska se kuitenkin tuottaa jonkinsortin asennusmurheita joita ei pysty omilla työkaluilla korjaan, esim katkenneita pinnapultteja tms. koska olen ns parkkipaikka mekaanikko, ja tekninen taito keskittynyt lähinnä vapareiden korjaamiseen.