Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: jonetzuikkeli - 06.06.2011, 22:07:25
-
Eli, toimiikohan ihan puhtaasti jos päivittäisin ton volvon vakioahtimen mitsun 13T? ---> 16t ahtimeks, en ole siis ajatellut lastutusta enkä isompaa putkistoa vielä ainakaan ja paljonkohan maksaa koko lysti tuolla fin turbolla :-[ ::)
-
Toimii ihan ongelmitta.
(http://www.probz.com/style_emoticons/default/Smiley%20on%20the%20phone.gif) O4O-5OO6597
-
Onko näissä boxin puolella jotain erilaista kun esim s/v40 turboissa? Koska jos matalapaineen päivittää T4:n turbolla on edessä ohjelmointi ellei halua mäntäpsitiäistä koneeseen? ja 12T->14T on kuitenkin pienempi ero kuin 13T->16Tvinopesään. Molemissahan on siementäjän ECU.
Edit:kasipätkässä näemmä boschilainen ecu.
-
itsellä on -94 italy malli,kone muutettu 2.3 litraiseksi ja 2.3 mallin 15g turbo mutta 2.0 ohjelmalla ja antureilla (anturit ainakin samat,boxissa eri numerot). nyt maanantaina AMW:llä penkitetty muuta tekemättä 240hp ja 429nm auton käydessä paksulla koko ajan 2500rpm kohdilta ylöspäin.enemmän hepoja olisi saanut jos olisi ollut turbo ruuvi mukana ja seokset samalla kohdilleen mutta pääasia ettei käy laihalla.
niin ja päästöt muuten kohdallaan leimalla,penkissä kuitenkin paksulla.
-
Eli, toimiikohan ihan puhtaasti jos päivittäisin ton volvon vakioahtimen mitsun 13T? ---> 16t ahtimeks, en ole siis ajatellut lastutusta enkä isompaa putkistoa vielä ainakaan ja paljonkohan maksaa koko lysti tuolla fin turbolla :-[ ::)
Aika vastaava operaatio maksoi mulla 650€ (13G -> 16T).
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=627.30