Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Simo96 - 09.04.2015, 06:37:08
-
Terve tuli jokin aika sitten ostettua B230ft kone. Pitäis viikon päästä alkaa sovittelee nokalle.
Mistä sijaitsee imuilman lämpötila anturi. Sijaitseeko ahtoputkessa vai jossain muualla?
Toinen kysymys ois että miten tuo etuvastus kytketään kun sille ei ole valmista haaraa kun on vaparin sähköt.
Mitä eroa on vaparin ja Turbon tyhjäkäynti ventiilillä kun B230F menee vain kaksi napainen liitin ja turbokoneessa kolme napainen?
-
Ei ole imuilmalle anturia, eti vaparin johtosarjasta kohta missä suutinten ohjaus haarautuu ja tökkää etuvastus siihen väliin
-
http://www.volvowiringdiagrams.com/
Antaa vastaukset kysymyksiisi.
-
Kiitos kiitos! Molemmista oli apua ja on aika hyvät kaaviot :)
-
Oon yrittänyt katsella ja pohtia miksi mulla on kolmi napainen liitin tyhjäkäynti ventiillissä. Kun boksilta menee paikoilta 33 ja 17 piuhat tyhjäkäynti ventiilille mikä piuha tulisi näiden lisäksi ja minkä väriset. Piirustuksissa menee vain kaksi piuhaa. Varaosa numero on 0280140501