Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: eliäs - 06.06.2011, 22:50:10
-
Eli kun ajat hetken reilua satasta ja painat kytkimen pohjaan niin sammuu. Mistähän tämmönen..? Ja sitten samassa tilanteessa kun et paina kytkintä mutta päästät kaasun ja painat uudestaan niin nytkähtää pirusti koko auto niinkuin ei hetkellisesti sais pensaa tai jotain. Voisko olla joku sytytys vika tai jotain. Ite en hirveästi tiiä näistä niin pakko aina kysyä ::)
-
Ittellä oli kanssa sama, kun alamäissä heitti vapaalle 100- km/h vauhdissa, niin sammu. Seokset oli liian laihalla ja olikohan vuotoakin siinä kaasarin alla olevassa tiivisteessä.
-
Imuvuoto tekee tuon myös.
-
hmmh joo. Tuo tosiaan näyttäs ainaki tuo tiiviste vuotavan vähän, saakohan nuita mistä uusia? ::) ja entäs nuo seokset mitenkä ne sääjetään ::)
-
Kokeile suihkuttaa vaikka starttisprayta kaasarin ja imusarjan tiivisteisiin. Jos käynti muuttuu, niin vuoto. Kaasarin ja imusarjan bakeliittitiivisteen saa Siniseltä (muistaakseni 15-20e). Motonetistä ei saa. Seokselle löytyy kaasarista oma ruuvi. Aja pakokaasutesterille ja säädä siinä.
-
Voipi olla myös höyrystin.(se pömpeli josta bensa menee kaasarille)
-
Voipi olla myös höyrystin.(se pömpeli josta bensa menee kaasarille)
Kaikissa ei tuota osaa ole. vm 85 ainakin oli ja vm 87 ei ollut enää. Melkonen letkuhässäkkä.