Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: timo70 - 26.04.2015, 16:02:52
-
Noniin 245tkm ja oireilee. Ölpät vaihdettu huuhtelemalla 60-80 tkm välein.
Alkoi vinkasemaan kun lähtee lappu lattiassa liikkeelle.
Myös kalliin kuulonen rohina kun paikallaan jarrua vasten koittaa kaasutella D tai R päällä.
Joo, huomenna Powermaticille. Eurot vilisee jo silmissä. :o
AW55-51SN vm 2004
Kerron sitten mikä sieltä porsi.
-
Joko löyty vika ? :o
-
Turbiini meni uusiksi ja venttiilipöytä + läjä muuta osaa 2500,- + työt
Kytkinlevyt oli yllättävän hyvässä kunnossa näille kilsoille.
Tulipahan sitten se kuuluisa suodatinkin vaihdettua. ::)
Nyt tää sitten rapsautti toisen vian heti perään päälle, josta aloitinkin jo uuden threadin. (turbo pressure limit...)
Menee toiselle pajalle viikon päästä..
Hohhoijaa. Onhan tää vähä hullua korjailla näitä vanhoja näin kalliisti...
-
Jäädään odottelemaan omaa kohtaloa.. :) :( :-[ :-\ :'(
-
Kiva auto ollut 7 vuotta, siis silloin kun sattuu se nätti päivä jolloin ei täristä 80-90 km/h.
Niitä on kuitenkin muutamia ollut.. ::)
Katsotaan nyt saako vielä elvytettyä.
-
Jaa.. Olen joskus kuullut tästä vaihteistosta jotakin huonoa, mutta paljon myös hyvääkin..
Minulla pitäisi olla vaihteisto AW55-50SN ? Ainakin jonkun netistä löydetyn VIN numeron tulkinnan mukaan.
onko noilla vaihteistoilla jotain eroa ?
-
Muistaakseni tuo sinun aski on sisuskaluiltaan sama.
Vaihdekepissä ei vissiin vaan ole manuaalipuolta lainkaan?
http://goo.gl/nnP16Y (http://goo.gl/nnP16Y)
Vahvan maineessa yleensä lienevät.
-
No siis on siinä sellanen MAN + - juttu siinä vaihteenvalitsimen vieressä.
(http://i1148.photobucket.com/albums/o579/Jaakko78/DSCF6209_zpsvefctvuq.jpg) (http://s1148.photobucket.com/user/Jaakko78/media/DSCF6209_zpsvefctvuq.jpg.html)