Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: eero105 - 27.04.2015, 02:27:01

Otsikko: Moottorin vaihto 850-10v->20v
Kirjoitti: eero105 - 27.04.2015, 02:27:01
Olisi harkinnassa laittaa öljyä kuluttavan 10v-koneen tilalle 20v-mylly. Mitä tulee ottaa huomioon ko. vaihtoa tehdessä, ohjainboksi..? Hyväkuntoinen 10v kone kiinnostaisi myöskin jos jollakin sattuisi sellainen olemaan. Ei viitsisi ruosteetonta ajoneuvoa vielä hylätä...
Otsikko: Vs: Moottorin vaihto 850-10v->20v
Kirjoitti: laatikkovika - 27.04.2015, 08:58:38
Sanoisin näin nopeasti että tosiaan se boksi ja moottorin johtosarjat niin pääsee helpoimmalla. 10V on imuilman lämpömittauksella ja 20V ilmamasamittarilla.
En ole tuota tehnyt mutta tuollaiset asiat nyt nousivat mieleen.
Otsikko: Vs: Moottorin vaihto 850-10v->20v
Kirjoitti: Axu85 - 27.04.2015, 18:46:43
Pakosarjaa en kannata unohtaa jos ei koko putkistoa meinaa uusia samalla. ::)

Lisäksi vuosimallista riippuen kaikki on selvittämisen takana.
Otsikko: Vs: Moottorin vaihto 850-10v->20v
Kirjoitti: dneproshin - 27.04.2015, 19:30:25
Tuolla aikaisempaa keskustelua aiheesta:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=42663.0