Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: eero105 - 27.04.2015, 02:27:01
-
Olisi harkinnassa laittaa öljyä kuluttavan 10v-koneen tilalle 20v-mylly. Mitä tulee ottaa huomioon ko. vaihtoa tehdessä, ohjainboksi..? Hyväkuntoinen 10v kone kiinnostaisi myöskin jos jollakin sattuisi sellainen olemaan. Ei viitsisi ruosteetonta ajoneuvoa vielä hylätä...
-
Sanoisin näin nopeasti että tosiaan se boksi ja moottorin johtosarjat niin pääsee helpoimmalla. 10V on imuilman lämpömittauksella ja 20V ilmamasamittarilla.
En ole tuota tehnyt mutta tuollaiset asiat nyt nousivat mieleen.
-
Pakosarjaa en kannata unohtaa jos ei koko putkistoa meinaa uusia samalla. ::)
Lisäksi vuosimallista riippuen kaikki on selvittämisen takana.
-
Tuolla aikaisempaa keskustelua aiheesta:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=42663.0