Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: Seba - 27.04.2015, 16:39:03
-
Eli lambdavalo syttyy hetken ajelun jälkeen, motonetistä katselin uutta, mutta meneekö sellainen perus 4-piuhainen, kun oli vaihtoehtona myös joku readyfit juttu joka taasen maksaa 120€, kun toinen vaan 49€?
Eli mimmoinen anturi noissa nyt sitten on ja volvonoobina kysyn vielä että mistä se löytyy :-\
-
Ei monestikkaan tarvikkeet toimi näissä.
Tuo readyfit meinaa varmaan sitä, että siinä on valmiina oikea liitin eikä tarvi ite räpeltää.
Ite hakisin ihan Volvolta original osan.
Lambda on aika alkupäässä pakoputkea pakosarjan jälkeen.
-
Ok, tänks. Ehkä koukkaan suosiolla bilian ryöstettävänä.
-
Hölmö jatkokysymys, voiko lambda piruilla jos putki vuotaa vähän?
Ehkä hieman pöristää, olen autolla jo 80km ehtinyt ajaa niin en ole ehtinyt tutkia vielä :)
Ajattelin vaan etten turhaa uusi jos johtuukin vuodosta..
-
Piruilee se ainakin jos vuotaa ennen lambdaa.
-
Ja se lambdavalo ei oo pelkästään sille lambdalle. Se on ihan koko moottorin vikavalo.
Koodit siis kannattaa ihan ekana lukea jos ei oo vielä luettu..
-
Vikakoodien luku kertoikin että oli kaasuläpän asentotunnistin tjsp sökö.
Nyt on uusittu, valot sammuksissa, tyhjäkäynti tasaantui samalla ja toimii kuin junan vessa.