Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: vpernu - 13.05.2015, 12:23:23
-
Varaosaliikkeestä tarjottiin kyb,sachs ja bilstein iskareita hintaluokassa 230-250€ pari. Tarkempia malleja en muista mut kaikki on ihan perusjäykkyyksiä. Mikähän mahtaa olla noista paras vaihtoehto?
-
Vasta laitoin bilsteinit joka nurkkaan vanhempien autoon. Hyvän tuntonen tuli.
Sachilaisissa on ollu kestävyys ongelmia volvon alustoissa..
-
Ite tilasin saksasta Sachs super touringit ja eikös ne ongelmat ole enemmä tuossa Sachs advantage mallissa?
-
Ite tilasin saksasta Sachs super touringit ja eikös ne ongelmat ole enemmä tuossa Sachs advantage mallissa?
Sachs supertouring on käsittääkseni alkuperäis iskari näissä.
-
Sachs supertouring on käsittääkseni alkuperäis iskari näissä.
Kun tein iskarin vaihdon nii alkuperäisissä oli ainakin eri koodi kun noissa super touringeissa, mutta kaipa ne aika samanlaiset ovat.
-
Bilstein ehdottomasti, järein rakenne ja paras paluu vaimennus vakio vaihtoehdoista.ellei välttämättä halua säilyttää ruotsin laivan keinuvaa/ huojuvaa menoa niin sitten touringit alle.
-
Eiköhän sitte pistetä noi bilsteinit tilauksee. Oli muutenki edukkain vaihtoehto noista kolmesta. Tarjoshan ne sitte viel jotain Koivusen omaa tuotetta halvalla mutta on arvatenki jotain kiinalaista kuraa ja voi unohtaa kokonaa. Koni sportteja jäykkyyssäädöllä ja tarjos mut 590 hinta ei oikein sovi omaa budjettii.
-
Itellä kanssa bilsteinit ja hyvät on ollu, muistat vaan jousiin laittaa puutarha letkut niin ei kolise ;)