Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: 740tbo - 23.05.2015, 15:00:26
-
Eli juuri saatiin vaihdettua kaksoismassan tilalle kova vp ja m90 dieselin levy ja m46 diesel asetelma.
Muutaman kiihytyksen jälkeen 0.9bar paineillla, alle 250hv kytkin suli sen verran ettei irrota enää kokonaan. Tulisiko kelleen sattumoisin mieleen mikä menI Kytkimen kohdalla vikaan ?
-
Käyttäjä...
Oikeasti. Asetelma ja sisäänajamattomuus, mulla luisti ekat 100km vakiossa TDIC:ssä uusi sachs kytkin ihan suorasta vedosta tosi pienellä kaasulla, ja kun maltto tovin ajella niin seuraavat n kymmentä tkm on pitänyt kärryn kanssa ja muutenkin.
-
kytkin ei normalissa ajossa luistannut mutta kun alkoi reilummin kiihyttelemään niin kytkin paloi sen vertan että ei irrota kokonaan enään
-
Oletko tarkistanut ettei vaan työsylinteri ole irronnut kiinnikkeestään?
-
Pitää tarkastaa mutta kytkin kyllä savusi jonkun verran, vaikka tuolla kokoon panolla pitäisi kestää reippaasti enemmän.
-
Pitää tarkastaa mutta kytkin kyllä savusi jonkun verran, vaikka tuolla kokoon panolla pitäisi kestää reippaasti enemmän.
Ihan vaan tiedoksi että dieselin asetelma on heikompi ku bensa turbon.
En kyllä ihan ymmärrä miten muka ton asetelman pitäis kestää reippaasti enemmän...? ???
-
Aijaa, ymmärtännyt sitten väärin, mitenkäs käykö tuo dieselin levy bensa turbon asetelmaan?
-
Aijaa, ymmärtännyt sitten väärin, mitenkäs käykö tuo dieselin levy bensa turbon asetelmaan?
Kyllähän sen pitäisi sinne passata. Monethan käyttää sre asetelmia juuri dieselin levyn kera.