Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S/V40 96-04 => Aiheen aloitti: kpranger - 05.06.2015, 21:59:55
-
Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysäistä V40:n puolista kun niistä ylipäätään on saatavilla niin huonosti tietoa... eli mikä on ero mustalla liittimellä olevalla puolalla on valkoisella liittimellä olevaan? Onhan niillä jotain oleellista eroa kun ovat kerran eri varaosanumeroilla? :P
(http://s27.postimg.org/ays0i1gfj/DSC_0021_pieni.jpg) (http://postimg.org/image/ays0i1gfj/)
-
Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysäistä V40:n puolista kun niistä ylipäätään on saatavilla niin huonosti tietoa... eli mikä on ero mustalla liittimellä olevalla puolalla on valkoisella liittimellä olevaan? Onhan niillä jotain oleellista eroa kun ovat kerran eri varaosanumeroilla? :P
(http://s27.postimg.org/ays0i1gfj/DSC_0021_pieni.jpg) (http://postimg.org/image/ays0i1gfj/)
....jostain ulkomaan eläjien palstoilta luin että valkosella oleva puola olis 2 ja 3 sylinterille ja mustalla 1 ja 4 sylinterille....mutta mikä ero niillä on, eli voiko esim. kytkeä ne toisinpäin?
Onko esim. puolan yhteydessä olevalla sytytysmodulilla jotain tekemistä varaosan numeron erilaisuuden kanssa????
Anybody....???????