Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Hannnu - 23.06.2015, 17:51:04

Otsikko: B230FT ja AW-71L vetolevy oikeaan asentoon miten?
Kirjoitti: Hannnu - 23.06.2015, 17:51:04
Eli 940:iin tuli vaihdettua kampiakselin stefa ja nyt on sitten vetolevy vissiin päin persausta, kun ei suostu käyntiin lähtemään..

Mites ton nyt saa sitten oikeaan asentoon?
Otsikko: Vs: B230FT ja AW-71L vetolevy oikeaan asentoon miten?
Kirjoitti: Kaziganth - 23.06.2015, 18:49:23
Ykkönen YKK:hon ja se tyhjä anturinkohta startin reiän keskelle
Otsikko: Toimii
Kirjoitti: Hannnu - 23.06.2015, 21:51:28
Tänks, sehän käy.

Tyhjäkäynti on vähän vielä epätasaista, liekö 4kk seisonnalla syytä siihen.
Tai sitten noissa uusissa tulpissa kärkiväli päin helvettiä. Vai voiko EGR:än tulppaus aiheuttaa moista?
Otsikko: Vs: Toimii
Kirjoitti: mikan - 24.06.2015, 17:57:25
Tänks, sehän käy.

Tyhjäkäynti on vähän vielä epätasaista, liekö 4kk seisonnalla syytä siihen.
Tai sitten noissa uusissa tulpissa kärkiväli päin helvettiä. Vai voiko EGR:än tulppaus aiheuttaa moista?

EGR:n tulppaus aiheuttaa ainoastaan vikakoodin EZK:lle. Tulpatulle EZK:lle suosittelen 148-EZK biniä, joka ei tunne koko pirskatin EGR:ää.

Ja kyllä seisominen voi tehdä epätasaista käyntiä monista eri syistä. Varsinkin jos akku on ollut irti.