Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Hannnu - 23.06.2015, 17:51:04
-
Eli 940:iin tuli vaihdettua kampiakselin stefa ja nyt on sitten vetolevy vissiin päin persausta, kun ei suostu käyntiin lähtemään..
Mites ton nyt saa sitten oikeaan asentoon?
-
Ykkönen YKK:hon ja se tyhjä anturinkohta startin reiän keskelle
-
Tänks, sehän käy.
Tyhjäkäynti on vähän vielä epätasaista, liekö 4kk seisonnalla syytä siihen.
Tai sitten noissa uusissa tulpissa kärkiväli päin helvettiä. Vai voiko EGR:än tulppaus aiheuttaa moista?
-
Tänks, sehän käy.
Tyhjäkäynti on vähän vielä epätasaista, liekö 4kk seisonnalla syytä siihen.
Tai sitten noissa uusissa tulpissa kärkiväli päin helvettiä. Vai voiko EGR:än tulppaus aiheuttaa moista?
EGR:n tulppaus aiheuttaa ainoastaan vikakoodin EZK:lle. Tulpatulle EZK:lle suosittelen 148-EZK biniä, joka ei tunne koko pirskatin EGR:ää.
Ja kyllä seisominen voi tehdä epätasaista käyntiä monista eri syistä. Varsinkin jos akku on ollut irti.