Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: PelastajaPupu - 15.07.2015, 01:00:35
-
Moi
Mietin tässä ja onko mahdollista vaihtaa perä-akselin siis (jäykkä akseli --> multilink akseliin)?
Kaverilla on -94/95 960 taka-akseli niin ajattelin ostaa sen akselin jos menee mun Volvoon?
Oisin kiitollinen jos joku viitsii vastata :)
Peter
-
Onhan ne niitä laittanu, en tosin Suomessa ole törmännyt.
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=135344
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CC4QFjACahUKEwjX27rtqNzGAhVLEiwKHay7Cck&url=http%3A%2F%2Fforums.turbobricks.com%2Fshowthread.php%3Ft%3D284405&ei=OeSlVZfbH8uksAGs96bIDA&usg=AFQjCNFeKCudzYgz-J95KheTixyjEuXW1A
-
Moi
Mietin tässä ja onko mahdollista vaihtaa perä-akselin siis (jäykkä akseli --> multilink akseliin)?
Kaverilla on -94/95 960 taka-akseli niin ajattelin ostaa sen akselin jos menee mun Volvoon?
Oisin kiitollinen jos joku viitsii vastata :)
Peter
Samaa mallisarjaa samoilla retkuperän osilla on olemassa, katsastuksen kannalta ei ongelmia.
-
Juuri purin yhdestä uusikorisesta 960 takakelkan irti kaikkineen, ja katselin että pari lisäpalikkaa kun 960 korista raapisi mukaan niin sen saisi jäykkäperäisen tilalle kyllä. Eli ne korvakkeet runkopalkkien kyljistä olis varmaan aika perusteltua raapia, tukivarren kiinnityspistehän onkin sama kuin ilman muljuavia vetareita, mutta pari korimutteria puuttuu korin puolelta.