Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: AtAi - 20.06.2011, 10:18:25
-
Oliko tää kasipätkässä mahdollista, kyseessä 96mallinen auto niin koodia tars saada ulos, ainakin jossain autossa onnistu 7navasta maihin välillä.
Onnistuuko 850ssä vai tarviiko ihan oikeen testerin.
-
onnistuu 96 ja 97 jos on OBD pistoko kolikkotelineen alla.
tarvit
ledin.
1,2kOmh vastuksen
jonkun napin.
ja kolme piuhaa.
pystyt lukemaan ilmastoinnin ja moottorin koodit tuolla.
loput menee esim VOL-FCR ohjelmalla ja läppärillä
-
onnistuu 96 ja 97 jos on OBD pistoko kolikkotelineen alla.
tarvit
ledin.
1,2kOmh vastuksen
jonkun napin.
ja kolme piuhaa.
pystyt lukemaan ilmastoinnin ja moottorin koodit tuolla.
loput menee esim VOL-FCR ohjelmalla ja läppärillä
Ledi nappi ja piuhat olis, mites kaavion laita mihin mitäkin?
Moottorin koodit tars lukea kun pitäs tietää että onko oikeesti joku asentoanturi pimeenä.
Tarvinnee kaivaa tuolta jostaan vastus...
-
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=46943
http://www.volvoforums.org.uk/archive/index.php/t-83481.html
-
Tarvinnee kaivaa tuolta jostaan vastus...
vastus on ledille... voit myös käyttää joku perus 12v polttimo ilman lediä :D
ohjeet sait ilmeisesti jo ja kaavion niin en kommentoi sitä
-
vastus on ledille... voit myös käyttää joku perus 12v polttimo ilman lediä :D
Jaa, no ei oo ennenkään tarvittu lediä varten mitään vastuksia.
Tosin tarve ohjeelle meni, kun kauppa peruuntu 96 855sesta.
No ohjeet on hyvät kuitenkin kun aletaan race855sta lukemaan koodeja.
-
jaa ei vai, siinä on kyllä ledin lähtö lähellä, kun ilman etuvastusta poltetaan. :idiot2:
http://koti.mbnet.fi/~huhtama/ele/index.php?si=ml28.sis