Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Veteraanien korjaamo => Aiheen aloitti: samujaska - 23.07.2015, 19:27:23
-
Kävin tänään kattoo Amazonia jonka moottori oli juuri rakennettu B20 92 männillä kevennetyt veivit ja vauhtipyörä kansi isoilla venoilla ja kanavat avarrettu.R nokka. Weberin 45 tuplat misabin pitkällä imusarjalla ja sähköinen bensapumppu ja peltisarja ja M40 laatikko ja lukkoperä. Onko iso homma saada kone säädettyä ja saada leimalle kun tällä hetkellä Kaasuttimet ei säädöissä ja tyhjäkäynti 3000kier/min.Vai kannattaako jättää ostamatta.
-
Kävin tänään kattoo Amazonia jonka moottori oli juuri rakennettu B20 92 männillä kevennetyt veivit ja vauhtipyörä kansi isoilla venoilla ja kanavat avarrettu.R nokka. Weberin 45 tuplat misabin pitkällä imusarjalla ja sähköinen bensapumppu ja peltisarja ja M40 laatikko ja lukkoperä. Onko iso homma saada kone säädettyä ja saada leimalle kun tällä hetkellä Kaasuttimet ei säädöissä ja tyhjäkäynti 3000kier/min.Vai kannattaako jättää ostamatta.
Ei se osaavalle säätäjälle pitäisi olla vaikeakaan. Kori on se mihin ostopäätöksessä kannattaa keskittyä.
-
Kori muuten ihan ok paitsi maalipinnassa ajan patinaa.Onko lukkoperä minkäläinen ajaa liikenteessä? Tarviiko sähköinen bensapumppu bensanpaineen säätäjän?