Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 440 / 460 / 480 => Aiheen aloitti: pannupää - 28.07.2015, 17:40:24
-
Toisessa ketjussa mainittujen toimien lisäksi myös tulpat vaihdettu Volvon originaaleihin ja vieläkin nypytys jatkuu , tuli mieleen vielä nuo imusarjasta lähtevät alipaineletkut ja niiden paikat eli onkohan sillä väliä ja mistähän löytäisi oikean järjestyksen ? omassa autossa oikealta vasemmalle 1.hiilipöntölle 2.alipainetunnistimelle 3.kampikammion huohottimen letkun varteen 4.ruiskuyksikön muovikannen alapuolelle.
Kaitsu
460 1,8 1 pisteruisku
-
(http://img.photobucket.com/albums/v518/SexyJeanPete/Cars/Volvo/440/Alices%20440/Emissions%20problem/2013-01-06-Vacuum-hoses_01.jpg)
-
ok ja kiitokset taas kerran . Vielä kysyisin vähän eri aiheesta eli , onkohan tuo kampikammion huohotin pönikkä lohkossa kierteillä kiinni vai miten ? koitin kiertää aukipäin , mutta tuntui olevan tosi tiukassa enkä arvannut ruveta älyttömästi sitä murjomaan ennenkuin varmistan kiinnityksen , korjauskäsikirja ei kertonut asiasta mitään. näkyy vaan öljyvuotoa lohkon ja huohottimen välistä ja ajattelin tiivistää sen.
Kaitsu
460 1,8 yksipisteruisku -94
-
Joskus itsekkin yritin irroittaa onnistumatta. Muistaakseni painamalla vaan paikallaan. Joskohan joku muistaisi tuon irrotuksen paremmin.