Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: T4R - 30.07.2015, 22:40:22
-
Elikkä otsikko kertookin jo kaiken. Kyseessä allekirjoituksessa oleva peli. Manuaali askilla. Vaikuttaisi teknisesti olevan ihan iskussaan. Ei kuluta öljyä eikä pölläyttele savuja ja vedot tuntuu olevan tallessa. Reilu vuoden ajaneena tohon alkaa olee jo melkolailla tottunu. A-teholle olisin viemässä kun 29-30.8 ois nuo lastutus päivät. Ilmeisesti tuo rican softa sinne ajettas..? Jää varmasti aika kauas tosta 310/430 mitä luvataan :D Mielipiteitä tosta ja kokemuksia miten nää noin 300tkm ajetut on kestäny?
-
Eihän toi lastutus mitään itsessään riko. Enkä mä usko että noista lukemista mihinkään jäädään, kaikkihan riippuu auton kunnosta, noilla kilometreillä saattaa hyvinkin olla hukkaportin kello joka on löystynyt ja/tai ahtopaineen säätöventtiili jumittaa, eli tällöin ahdot ei nouse, mutta nämä kummatkin on helppoja laittaa kuntoon... Summasummaarum lastulle vaan jos auto on kunnossa (kytkin, kaksoismassa) varsinkin.
-
No meillä on lastutettu vanhemman mallin koneita joilla on ajettu liki 400tkm eikä mitään ole hajonnut.
Kunhan ei aina ole lappu lattiassa.
Itse käytän tehoreserviä vain nopeisiin lähtöihin ja pikaisiin ohituksiin.
Jos vetää pitkään täysillä niin sehän sen koneen tappaa lopulta.