Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) => Aiheen aloitti: Rautava6 - 07.08.2015, 21:35:58
-
Minä täällä TAAS! Nyt on vikana se, että kierrokset ei nouse yli 3000 kierroksen. Ajotietokone ei herjaa millään vialla. Autolla ajettu 128500 km. Huolto (120tkm) kohta edessä. Ei ole tullut vielä 30 pv:n ilmoitusta. Mistä mahtaa vika löytyä? Onko samoja kokemuksia? Muuten, EGR-venttiili vaihdettu 15000 km sitten, samoin kuin "kaasutinboxi"...
-
Voisiko liittyä hiukkassuodattimeen. Tutulla oli Focuksessa ongelma paine-eroanturissa eikä heittänyt mitään herjaa siitä että hiukkassuodatin oli täysin tukossa.. Ei ollut halpa remontti. Mutta tämä vain mutuilua. Polttoainesuodatin voisi varmaan olla toinen vaihtoehto
-
No juu, mutta kun ton hiukkassuodattimen ei noilla kilsoilla pitäisi tukkeutua... PA-suodatin on vaihtoehtona. Laitoin kuukausi sitten STP:n moottorin puhdistus ja PDF:n puhdistus aineet. Olisivatko sitten tukkineet pa-suodattimen?
-
Tänään aamulla autoa käynnistäessä tuli näyttöön teksti "Moottorijärjestelmä vaatii huoltoa".
-
Tänään aamulla autoa käynnistäessä tuli näyttöön teksti "Moottorijärjestelmä vaatii huoltoa".
Jos DPF:ää ei ole juuri uusittu niin ääni sille ja vahvana kakkosena EGR sekä hehkuihin liittyvät herjat.
-
Pahalta näyttää, että rahan menoa tiedossa siis... EGR vaihdettu 6 kk sitten. :(
-
V70 1.6 Drive vm 2010 hiukkassuodattien vaihtoväli on 120tkm ja seuraava 240tkm. Ureatäyttö hiukkassuodattinmeen 180tkm.
-
Eikös melkein kannattaisi heivata mäkeen koko DPF-yksikkö autosta. Mitään muuta niistä ei ole kuin harmia