Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: maxnormal69 - 08.08.2015, 20:31:50
-
Kukapa osaisi kertoa hieman tietoa,kun olen vaihtamassa v70 t5( joka on italian versio eli siis varustettu B5204t moottorilla)moottoria joka on B5234t3,käykö näitten sähköt toisiinsa,lähinnä moottorin ohjausboxi? Autohan on -99 vuotinen.
-
Luulen että ei käy sama boksi..
-
uuden moottorin mukana tuli sen oma johtosarja,joten kävisiköhän siihen sitten vastaavasta autosta peräisin oleva moottorin ohjausboxi,vai onko näissä esim varkaudenestot tämän boxin mukana?kuinkas käy jos vanhasta moottorista siirtää kaikki anturit yms,moottorihan on periaatteessa samanlainen lukuunottamatta kampiakselia?
-
uuden moottorin mukana tuli sen oma johtosarja,joten kävisiköhän siihen sitten vastaavasta autosta peräisin oleva moottorin ohjausboxi,vai onko näissä esim varkaudenestot tämän boxin mukana?kuinkas käy jos vanhasta moottorista siirtää kaikki anturit yms,moottorihan on periaatteessa samanlainen lukuunottamatta kampiakselia?
Ajonesto on oma yksikkönsä.
Käytät sitten tekniikan luovuttajan ohjausyksikköä ja johtosarjaa niin toimii varmasti.
Varmistat vain että yksikköjen liitäntäpohja on samanlainen...
-
onkohan automaatilla varustetun auton moottorinohjausboxin ohjelma erilainen kuin manuaalin,ja jos on kuinka paljon?lähinnä kiinnosta että toimiiko se manuaaliautossa.