Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: volvo_love - 11.08.2015, 19:23:54
-
Eli moottorin vaihdon yhteydessä jäi "ylimääräsiksi" ja kipinää ei tule, joten onko näillä liittimillä siihen merkitystä, eli nuo 2 liitintä
E: molemmat tulee tuon akulle menevän piuhan kanssa samassa nipussa..
(http://s18.postimg.org/9944wxykl/14393104258181286105016.jpg) (http://postimg.org/image/9944wxykl/)
-
Kai sulla kaasulpppäkytkimellä on liitin kiinni?
En muista noita liittimiä tarkasti, voi liittyä lampunpesimiin/pissapoikaan/ johonkin muuhun turhaan, tuskin käyntiin vaikuttaa?
Vai ei kai tuo musta ole sytkän päätteelle puolan tykönä?
Ihan takaraivosta tulee nyt nämä kun ei ole aikaa parempaan. Pärjäile. :)
Voin katsoa huomenna yhdestä omasta ellei joku sitä ennen kerro niitä varmasti.
-
Katos oikee tarkat paikat, 3 napanen saattaa olla lasin pesimen
Kai sulla kaasulpppäkytkimellä on liitin kiinni?
En muista noita liittimiä tarkasti, voi liittyä lampunpesimiin/pissapoikaan/ johonkin muuhun turhaan, tuskin käyntiin vaikuttaa?
Vai ei kai tuo musta ole sytkän päätteelle puolan tykönä?
Ihan takaraivosta tulee nyt nämä kun ei ole aikaa parempaan. Pärjäile. :)
Voin katsoa huomenna yhdestä omasta ellei joku sitä ennen kerro niitä varmasti.
-
Katos oikee tarkat paikat, 3 napanen saattaa olla lasin pesimen
3. napainen on vakionopeussäätimen alipainepumpulle ja 2. napainen taitaa olla ahtopaineensäätimelle (TCV)...
-
Ei taida kyllä olla, ensimmäisenä ongelmana se ettei ole vakionopeudensäädintä ja toisena että toi tcvn liitin on jo kytketty, joten arvuuttelut jatkuu, eli tulee akulle tuo johto niin siitä erkaantuu nuo 2 liitintä ennen kun se johto menee akkuun kiinni (jos yhtään epäselvemmin voi selittää)
3. napainen on vakionopeussäätimen alipainepumpulle ja 2. napainen taitaa olla ahtopaineensäätimelle (TCV)...
-
Ei taida kyllä olla, ensimmäisenä ongelmana se ettei ole vakionopeudensäädintä ja toisena että toi tcvn liitin on jo kytketty, joten arvuuttelut jatkuu, eli tulee akulle tuo johto niin siitä erkaantuu nuo 2 liitintä ennen kun se johto menee akkuun kiinni (jos yhtään epäselvemmin voi selittää)
Se johto onkin valmiina vakkaria varten siinä akun vieressä...
Tuosta kaksi napaisesta en sitten tiedä, jos se ei ollut TCV:n...
-
Ehän minä tuota enää muistanut kun vähän rillattiin...
Katon huomenna jos taaskaan muistan. ;)
Jotenkin vielä kummittelee takaraivossa se sytkäpäätteen liitin, ei kai voi sekaantua tcv:n kanssa?
No koitan huomenna katsoa jos jaksan.
Jaahas, sytkäpäätteen liitin on nelinapainen että se siitä.
Eihän TPS ja TCV liittimet ole menneet sekaisin? Siis kaasuläpän asento ja ahtopainesäätö? En edes muista sopivatko ristiin mutta napalukumäärä ainakin täsmää.
No koitan muistaa huomenna näin lomalla herätä ennen klo 15 ja ryömiä tuon yhden pellin alle.
Siellä sitten mietin että mitä minä täällä teen..? :P
Ehkä vastaisuudesa kannattaa vähän merkkailla johtoja että mihin ne tulee? :)
-
Pellin alla käyty mutta kun ei purkamatta rojuja pois edestä näe niin en alkanut käsiäni sotkemaan.
Lampulla katselin ja se kohta mistä se lähtee plus kaapelin suojan sisältä näkyy ja sinne imusarjan suuntaan se menee.
Villi arvaus että se on lisäilmapumpun liitin ja tässä mallissa sitä pumppua ei ole.
Jos antureissa ja läpällä on liittimet kiinni niin vika ei varmaan tässä ole.
-
Lisäilmapumppu ja vakkari tosiaan liittimet. Jos puolan liitin on ok nii tarkasta kampiakselin ja nokan asentoanturien jihdot. Kävivät muistaakseni ristiin? Tai ainakin siinä samalla kohdalla oli 3 liitintä mitkä sai ristiin helposti.
-
KIITOS! Tänään aamulla katsoin kaikki läpi, kävi tosiaan ilmi että tcv anturi olikin kampiakselin asentotunnistimen liittimessä, nyt toimii!
-
KIITOS! Tänään aamulla katsoin kaikki läpi, kävi tosiaan ilmi että tcv anturi olikin kampiakselin asentotunnistimen liittimessä, nyt toimii!
Mitäs mä sanoin... ::) ;D