Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: jkjh940 - 15.08.2015, 22:13:18
-
Kiinnostaisi tietää onko kellään kokemuksia kyseisestä akselista vähäpäästöisessä koneessa vieläkös tuolla saa päästölaput ja onko täysin kuollut alhaalta? VX kävi kokeilussa mutta tuntui laiskalta alhaalta niin täytyi vaihtaa T takaisin kun auto kuitenkin automaatti.
-
Vois luulla, että toi vielä enemmän kuollu alhaalta. Ei taida päästöjäkään tolla saada läpi.
-
http://www.turbobricks.com/resources.php?content=camspec
Luulisi toimivan hyvin :) harmi että volvon omista nokista ei ole kun vx3 ja T nokka turbolle tarkoitettu.
-
http://www.turbobricks.com/resources.php?content=camspec
Luulisi toimivan hyvin :) harmi että volvon omista nokista ei ole kun vx3 ja T nokka turbolle tarkoitettu.
Eikö VX3 ole ihan vapari nokka? ;)
-
Käsittääkseni tuo VX3 on vaparin akseli.
-
Muistelin että sitä VX3 olisi ollut B230ET:ssä vakiona, näemmä se olikin A.
Olikin aukko sivistyksessä :)
-
Nokka toimi kaikinpuolin hyvin sekä alhaalla ja ylempänä. Tyhjäkäynti kylläkin humppaa niin että en edes viitsinyt sillä katsastukseen mennä.....
Nokan perusympyrä oli minulla ainakin sen verran iso että venttiilejä joutuu lyhentämään välyksien saamiseksi järkevillä säätöpaloilla. Samoin on siinä ja siinä että nokka pysyy säätölevyllä muutenkaan kokonsa puolesta.