Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Veteraanien korjaamo => Aiheen aloitti: Markkuhu - 16.08.2015, 08:44:02

Otsikko: 142 kynnyksen ja takalokasuojan välinen sauma
Kirjoitti: Markkuhu - 16.08.2015, 08:44:02
Korjailen vm -71 142:sta. Osaisiko kukaan kertoa, kuinka kynnyskotelo ja takalokasuojan etualareuna on liitetty toisiinsa tehtaalla, ja ennen kaikkea, kuinka ne itse pitäisi liittää? Sauman hitsaaminen tai juottaminenkin auton sisäpuolelta tuntuu aika hankalalta, liimausta ei kai 1971 käytetty,  irtikään ei voine jättää. Onko siis hitsattu tai juotettu tinalla ulkopuolelta vai mitä?
Otsikko: Vs: 142 kynnyksen ja takalokasuojan välinen sauma
Kirjoitti: Lankku - 16.08.2015, 15:29:04
Minusta kylki on pistehitsattu helmapellin reunaan. Eli kylkipellissä on kantti sisään päin. Ei taida alunperin olla kovin umpinainen liitos. Hyväkorisissa autoissa näkyy valuvan tuore kotelosuoja peltien välistä hiljalleen ulos.
Otsikko: Vs: 142 kynnyksen ja takalokasuojan välinen sauma
Kirjoitti: jen - 16.08.2015, 21:33:50
Minusta kylki on pistehitsattu helmapellin reunaan. Eli kylkipellissä on kantti sisään päin. Ei taida alunperin olla kovin umpinainen liitos. Hyväkorisissa autoissa näkyy valuvan tuore kotelosuoja peltien välistä hiljalleen ulos.
samaa mieltä,ja huonompikorisissa tippuilee tavarat pitkin katuja :D
Otsikko: Vs: 142 kynnyksen ja takalokasuojan välinen sauma
Kirjoitti: Kojontti - 16.08.2015, 21:46:24
Jep, pistehitsillä ne on tehty eikä ole tinattu tai liimattu mitenkään.
Otsikko: Vs: 142 kynnyksen ja takalokasuojan välinen sauma
Kirjoitti: jen - 16.08.2015, 21:50:26
Jep, pistehitsillä ne on tehty eikä ole tinattu tai liimattu mitenkään.
elikä juuri sen takia 2oviset alkoi mätiä sieltä vaikka autot oli suhtkoht nuoria.