Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: toppura123 - 31.08.2015, 18:06:54
-
Muuten leimasta läpi, mutta käsijarru oikuttelee.
Paljosta ei jää kiinni, mutta läpi ei vaan mene.
Vaihdettu nyt kengät + 240 säätöruuvit.
Kaikki liikkuu niinkuin pitää.
Miten sais tehoja lisää? Tuntuu, ettei auta vaikka kiristää kenkiä lähemmäs rumpua
-
Onko taka-akselin päällä oleva linkku kunnossa?
-
On joo, justiin se tsekattin ja vaihdettiin tilalle ruuvi, hyvin liikkuu..
-
Ei ois ensimmäiset tarvikekengät joiden kaarevuus ei ole oikea Volvon rumpuun...
-
Tuohan on testattavissa. Rengasliitua kenkien pintaan, osat paikalleen, rengas pyörimään ja pysäytys käsijarrulla. Sitten katsoo mistä on ottanut kiinni.
-
Voi olla myös joku aiempi sankari hionut levittäjää huonosti istuvien kenkien sijaan. Myös rummut ottaa ajan myötä itseensä.
-
Mallailin kyllä niihin vanhoihin, ja näytti oikein saman muotoisilta.
Täytyy huomenna vielä hienosäätää käsijarru ja käydä itse dynolla, kun toistaiseksi siihen mahdollisuus.
-
Levittäjän liikerata oikea, eli vaijerin peruskireys hyvä ja vaijeri palautuu täysin?
-
Kyllä ne rassailtiin kans ja liikkuu ongelmitta. Huomenna käydään vielä läpi kertaalleen.
-
Voi ne liikkua ja olla silti palautumatta täysin nolla-asentoon jos vaijeri on liikakireällä, niinkon aika useasti peran pajan säätöjen jäljiltä on.
-
Nyt meni läpi. Kaikki jarrut käytiin läpi ja känkkä hienosäädettiin :)
Huippu arvot!
Vieläkun pakkivalon sais kuntoon. Anturi vaihdettu.
-
Käsijarrun kanssa taisteltu kanssa. Pari kyssärii ois, eli onko sillä väliä kuinka paljon se keppi nousee, eli missä tiukkuus asteessa se on? Miten ne säätöruuvit saa sopimaan H-raudan tilalle (vaikuttaa sopimattomalta kenkien hahloihin?) Eli kyseessä motonetin säätöruuvi 740 malliin. Onko mahdollista edes saada pitämään noilla tarvikekengillä (trw ja joku toinen motonetin kenkä kokeiltu) volvolta ei saa enään alkuperäisiä sanottiin paikallisesta liikkeestä.
-
Käsijarrun kanssa taisteltu kanssa. Pari kyssärii ois, eli onko sillä väliä kuinka paljon se keppi nousee, eli missä tiukkuus asteessa se on? Miten ne säätöruuvit saa sopimaan H-raudan tilalle (vaikuttaa sopimattomalta kenkien hahloihin?) Eli kyseessä motonetin säätöruuvi 740 malliin. Onko mahdollista edes saada pitämään noilla tarvikekengillä (trw ja joku toinen motonetin kenkä kokeiltu) volvolta ei saa enään alkuperäisiä sanottiin paikallisesta liikkeestä.
5-8 napsua olisi hyvä säätö.
Kengistä voi sitä hahloa viilata isommaksi, kengät varmasti oikeat?
Vaihdoitko levyt samalla?
Linkku tai vai kulunut liikaa?
Tarvikeosilla saa käsijarru pitämään.
-
Voi ne liikkua ja olla silti palautumatta täysin nolla-asentoon jos vaijeri on liikakireällä, niinkon aika useasti peran pajan säätöjen jäljiltä on.
Kompataan tätä ja lisätään että toimivilla mekanismeilla ja kehityillä kengillä vaijerissa ei tarvitse olla kireyttä sitten yhtään.