Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: Jugi87 - 17.09.2015, 17:22:59
-
Onko kellään kokemusta otsikon mukaisesta kapistuksesta?
Itsellä ensimmäinen toimi noin 1km, jonka jälkeen katosi kokonaan kipinä. Laite takuuseen ja tänään uusi paikalleen,
sama homma taas. Toimii kilsan tai kaksi, jonka jälkeen auto sammuu eikä lähde ennen, kuin kytkee tuon kapistuksen irti.
B230 vapari, vakio sytkällä.
Kysyeinen perkele:
http://www.moposport.fi/rajoitin-kierrosluvun-nupilla-saadettava-5500-10000rpm (http://www.moposport.fi/rajoitin-kierrosluvun-nupilla-saadettava-5500-10000rpm)
-
Miten kytketty ja miten tarkotus kytkeä?
-
Laite toimii kolmella johtimella.
Punainen puolan +
Sininen puolan -
Musta Maa/akun -
Täysin käsittämätön värkki. Onko jostakin vastaavasta tuotteesta kellään kokemuksia?
-
Jokkis fiiateissa toimineet ilman ongelmia
-
Mulla oli aikoinaan saman tyylinen,oli vaan samassa boksissa säädettävä lähtörajoitin!Aikoinaan Fmi teki sellaisen prototyypin,en tiedä tuliko koskaan enempään myyntiin,mutta se ainaki pelasi todella hyvin!
-
3 kautta toiminut hienosti minulla. Ettei olisi kytkennöissä jotain vikaa?
-
Kytketty satavarmasti oikein (Sähkäri ammatilta).Juttelin FMI:n kaverin kanssa ja oli sitä mieltä että laite saa jännitepiikkiä.
Täytyy kokeilla jollain toisella sytkäpuolalla ja laturin jännitteensäätimen vaihdolla.