Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: teemu_96 - 22.09.2015, 17:47:44

Otsikko: kärjettömän sytytyksen maksimiennakot
Kirjoitti: teemu_96 - 22.09.2015, 17:47:44
elikkä siinä hyvin pitkälti kysymys. elikkä missä lie huitelee maksimiennakot vakio kärjettömällä jakalla.
mikä nyt lie nimeltään :-[ renix?
b200k moottorin kyljestä irrotettu
Otsikko: Vs: kärjettömän sytytyksen maksimiennakot
Kirjoitti: lassii - 06.10.2015, 08:03:38
Normi ennakko on 10 astetta. Maksimi taitaa olla sielä 25 astetta.
Otsikko: Vs: kärjettömän sytytyksen maksimiennakot
Kirjoitti: Vauxi - 26.10.2015, 19:08:35
Renixi tarjoaa kierroksilla moottorijarrulla todella reiluja ennakoita. Yli 40astetta. Täyskaasulla muistaakseni oli tuota 25-30 haarukassa.
Otsikko: Vs: kärjettömän sytytyksen maksimiennakot
Kirjoitti: lassii - 27.10.2015, 19:24:35
Renixi tarjoaa kierroksilla moottorijarrulla todella reiluja ennakoita. Yli 40astetta. Täyskaasulla muistaakseni oli tuota 25-30 haarukassa.

Maksimi taitaa olla 35 astetta jos en väärin muista. Joskus kokeilin mitä vaikutusta on kun laittaa perusennakkoo suuremmalle, eli joku 10-15 astetta, yläkierroksilla oli jotain vaikutusta mutta alakierroksilla tehot hävis.

Korjasin vähän tuota aikasempaa kirjoitusta tuon ennakon suhteen.
Otsikko: Vs: kärjettömän sytytyksen maksimiennakot
Kirjoitti: teemu_96 - 19.11.2015, 20:50:04
teilläkään tuskin on ollu alipainetta käytössä? :D
Otsikko: Vs: kärjettömän sytytyksen maksimiennakot
Kirjoitti: lassii - 07.12.2015, 13:40:03
teilläkään tuskin on ollu alipainetta käytössä? :D

Alipaine oli käytössä. Mut palasin sitten takas perusennakkoon ihan käyttömukavuuden takia. Ikävä ajaa alitehosella autossa joka ei vedä alhaalta mitenkään. Tyhjäkäynnillä 10 astetta.