Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: jokeRape - 29.09.2015, 16:06:35

Otsikko: apuva! b200k, 200et turbokamat
Kirjoitti: jokeRape - 29.09.2015, 16:06:35
Eli siis varaosa-autossa olisi 2.0l kaasarimotti eli b200k? käyttöautona orkkis b200et jossa tapahtui jotain kamalaa kun kiertokanget tuli lohkosta läpitte.. mielenkiinnolla odotan ku pääsee aukomaan konetta.
aattelin heittää sen kaasarin keulille niin mitä pitäs huomioida kun kaikki johtosarjat yms on erilaista... jos tiputtaa ahdot alas niin kestääkö ja pelittääkö tuo 200k raakakoneena (kaikki muu et:stä ympärille)??
en viitsisi investoida tähän hätään uutta turbo mottia kun kori on sen verran heikossa hapessa kiitos edellisen omistajan pelti+peltiruuvi+kitti+pensselimassa "korjauksista"

neuvoja viisaammilta kaivataan!!  :idiot2:

kiitos etukäteen!
Otsikko: Vs: apuva! b200k, 200et turbokamat
Kirjoitti: lakeshead - 30.09.2015, 08:34:16
toimii. tosin kampiakselin asentoanturille pitää tehdä paikka ja turbon öljylinjoille reijät. kannesta pitää tulpata kaasarin imusarjassa kiertävät vesikanavat
Otsikko: Vs: apuva! b200k, 200et turbokamat
Kirjoitti: razori - 30.09.2015, 13:16:53
Muista, että vaparikoneessa on korkeammat puristukset, turbo tuohon ja E98:lla saattaa tulla jännäpaska housuun RE85:lla ei, tai tulee tuollakin jos ei säädöissä.

Ja itse en noilla puristuksilla tarjoaisi 0.5baria enempää painetta.. Tulee vielä toinen romulohko.
Otsikko: Vs: apuva! b200k, 200et turbokamat
Kirjoitti: TVS - 30.09.2015, 13:32:09
Vakioilla ahdoilla ja 98 tankissa oletettavasti kestää tuolla 200k alakerrallakin, mutta kuuntele tarkasti ettei ala nakuttelemaan. Ja sähköt jne hilut käy ihan suorilta kun ruuvaat kampuran anturitelineestä alkaen ja luultavasti erilaisiin apulaitejalkoihin päättyen kaiken siitä ET:stä. Öljynpaluun joudut toteuttamaan jollakin vaihtoehtoratkaisulla ellet halua alkaa porailemaan lohkoon aika isoa reikää...