Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: mikkor97 - 09.10.2015, 13:51:39
-
Elikkä siis mulla on tuommonen b230et seiska. 19t ahdin, vakio suuttimet yms. Pitäs saaja enempi tehoa/ahtoja, nyt ahtaa 0,7-0,8 ja välillä piikkaa 1 bar. Miten onko tuosta motronicista mihinkään ku tarkotus ois saada lähemmäs 300hv. Saako näihin mistään lastuja mikä mahdollistais ahtopaineiden noston?
-
Elikkä siis mulla on tuommonen b230et seiska. 19t ahdin, vakio suuttimet yms. Pitäs saaja enempi tehoa/ahtoja, nyt ahtaa 0,7-0,8 ja välillä piikkaa 1 bar. Miten onko tuosta motronicista mihinkään ku tarkotus ois saada lähemmäs 300hv. Saako näihin mistään lastuja mikä mahdollistais ahtopaineiden noston?
Hommaa kunnon moottorinohjaus. Kyllähän lastua saa, mutta se tarttis säätää ihan penkissä ihan sun autoon tarkoitettu koska motronicissa ei ole lambdaa niin siinä ei ole mitään sopeutus toimintoa eikä se tiedä miten persiillään ne seokset on. Nytkin voit hyvin ajella laihalla seoksella ja pidemmässä vedossa voi mäntä sulaa. Ja jos vakio kanget ni nekin varmaan siinä rajoilla kestääkö.
-
H profiilit ja takomännät löytyy 8)
-
H profiilit ja takomännät löytyy 8)
Jos olet noin paljon sijoittanut perusmoottoriin niin kannattais ihan kunnon moottorinohjaukseenkin sijoittaa. Ettei hajota kallista alakertaa paskalla ohjauksella.
-
Unohdat tuota fossiilistä, re85 tankiin, progresiivinen pollttoaine säädin pumppu/pumput jotka jaksaa tuottaa ja jotkut abaut 700cc suuttimet niin eiköhän tosta saa yli 300hp. Niin ja lastu joka poistaa ton sytkän katko. Mutta sitten sulla on kone joka käy joko tosi laihalla tai rikkalla. Asia erikseen jos löydät joku huippu lastun tekijä :)
-
Oli tässä valmiina nuo ku ostin. Pitää ruveta lukemaan lisätietoa megasta :D
-
Jep tuolta löytyy viritysosiolta 96 sivua pelkkää faktaa megasta, mutta jos ei haluaa olla kuin muut niin motronic