Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: krapulahti - 01.11.2015, 05:55:27
-
Mikäköhän mahtaa olla homman nimi kun laittaa kampuraa kiinni ja laittaa runkolaakereitten kannet/pukit kiin järjestyksessä 1 2 3 4 5
Ja rupee ahistamaan aivan törkeesti? Onko niillä joku eri järjestys vai mistä kiikastaa..
Koneena 90 vuoden b230fk vakiokampuralla ja laakereilla.
-
Mikäköhän mahtaa olla homman nimi kun laittaa kampuraa kiinni ja laittaa runkolaakereitten kannet/pukit kiin järjestyksessä 1 2 3 4 5
Ja rupee ahistamaan aivan törkeesti? Onko niillä joku eri järjestys vai mistä kiikastaa..
Koneena 90 vuoden b230fk vakiokampuralla ja laakereilla.
Ootko laittanut momenttiin? Tai tarkistanut välyksiä?
-
Pukit oikein päin? Ite oon kiristänyt aina keskimmäisestä alkaen ulospäin.
-
Hunonot laakerit?
-
Pukeissa on numerointi mielestäni, ja toisaalta niillä on väliä kumminpäin ne on ja niitä ei saa sotkea.
-
Pukeissa on numerointi mielestäni, ja toisaalta niillä on väliä kumminpäin ne on ja niitä ei saa sotkea.
Niin on, eikä missään nimessä saa sotkee keskenään. Pukeissa on nuolet jotka merkkaa sitä miten päin ne laitetaan. Nuoli menosuuntaan eli kohti nokkaa. Kiristys keskeltä ulommas.
-
minkä merkkiset laakerit?ainakin clycoissa ollu itellä sama ongelma,ovat paskoja.
-
Mulla ei oo ainakaan ollu ikinä mitään ongelmia glycoissa.
Onhan oikeassa momentissa ja laakeripukit oikein päin?
-
kampiakseli varmasti suora ?
-
minkä merkkiset laakerit?ainakin clycoissa ollu itellä sama ongelma,ovat paskoja.
Harmillista sinällään että ovat tehtaalla kasanneet kaikki paskoilla laakereilla ::)
-
90 vuoden FK konetta ei oo olemassakaan (pilk. nus.)
-
nykyään ne clycot tehhään jossain vinkuintiassa.ne missä on vielä kuukausi ja vuosi leimat on ok.useita sarjoja mitattiin ja asia todettiin.eli kannattaa mitata laakerivälykset ennen ku niillä kasaa.