Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: 740tbo - 02.11.2015, 02:03:00
-
Osaisko joku valaista onko 740 230ft vm 1990 nuo 13mm kiertokanget vai 9mm?
-
http://bfy.tw/2ZvA
-
Muistaakseni vm89----> tuli vahvat kanget.
Olisi löytynyt ihan haullakin.. :)
-
Osaisko joku valaista onko 740 230ft vm 1990 nuo 13mm kiertokanget vai 9mm?
Ei. Voi olla kummat vaan.
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=257212
Varmin tapa tietysti kurkata öljypohjaan, tuohon linkin tapaankin oli jokin yksittäinen poikkeus.
-
Lähtisin ite siltä kannalta että ennen -92 on 9mm veivit.
Ei tuu mitään ylläreitä.
-
Mulla on ainakin parissa -89 valulla olevassa 13mm kanget
-
Mulla oli tapaus -91 230f missä oli 13
-
-89 K lohko ja 13mm oli mulla
-
-88 oli 9mm kanget ja B230F -90 oli vahvoilla.
Pystyykö sitä kurkkaamaan jostain mitenkään muuten kuin öljypohjaa avaamalla, jäi katsomatta yhestä moottorista eikä jaksais nostaa pois sitävarten.
-
Ei. Voi olla kummat vaan.
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=257212
Varmin tapa tietysti kurkata öljypohjaan, tuohon linkin tapaankin oli jokin yksittäinen poikkeus.
(http://personal.inet.fi/koti/wagner/9mm_kanki_vs_13mm_kanki2.jpg)
Kirjoitan vielä suomeksi kumminkin. Eli lohkossa oleva bensapumpun peitelevy pois ja sitten pyörittää konetta ja tiirailla aukosta minkä näköinen kangen "olkapää" tulee näkyviin. Tämä on ehkä 90-95% varma keino?
Tai sitten usb-endoskooppi kympillä ja tuosta samasta reiästä/öljypropusta sisään kurkistamaan.