Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: pptalo - 07.11.2015, 11:48:39
-
BSR lukialla luettu koodit.
CEM-1A5D
CEM-1A62
Eli yhteys ongelmia? Mistähän voisi johtua.
Ennen koodin lukua kokeiltu hinaamallakin käyntiin niin kieppimittari ei nouse.
Potilas 170 heppanen vapari
-
Kaikki sulakkeet mitattu
Akkua pidetty tunti irti
Moottorin ohjaimen liitin tarkastettu
Apua
-
Onko milloin bensansuodatin vaihdettu?
-
CEM-1A5D: Tiedonsiirto elektroninen kaasuläpän moduuli ( ETM ). Signaali puuttuu
CEM-1A62: Yhteydenpito Moottorin ohjausyksikkö ( ECM ). Signaali puuttuu
Eli tuskin kyse suodattimesta
Missä vrcf.n tietäjät luuraa ;)
-
CEM-vialta haiskahtaa:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=532.0
-
Minulle oli annettu väärää tietoa ja sen takia otsikkokin oli väärin.
Moottorin ohjaimen rele puuttui tai tarkemmin oli väärässä paikassa ;D
Alkoi pelaamaan kun tykkäsi releen kiinni. Edellinen rassaaja oli töpännyt sen väärään reikään ennen varsinaisen vian korjaamista. Pensapumppu.
Että semmosta.
-
Minulle oli annettu väärää tietoa ja sen takia otsikkokin oli väärin.
Moottorin ohjaimen rele puuttui tai tarkemmin oli väärässä paikassa ;D
Alkoi pelaamaan kun tykkäsi releen kiinni. Edellinen rassaaja oli töpännyt sen väärään reikään ennen varsinaisen vian korjaamista. Pensapumppu.
Että semmosta.
Pienestä se on joskus kiinni..