Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: UrhoKakkonen - 09.11.2015, 17:58:13
-
Eli kärsinyt pienistä käynnistys ongelmista ja käytin vehkeen letkun päässä ajoituksen tarkistuksessa. Ohjelmalla kun nosti hiukan kierroksia ennakko oli juuri kohdallaan mutta tyhjäkäynnillä pakkasella -5 astetta. Setämies puhui jostain pyyntien ja saantien kohtaamattomuuksista. Mikä tuollaista yleensä voisi tehdä? Uudet suutin kärjet vaihtui hetki sitten. (Kokoon .250) ja tuntuu kuin se olisi alkanut hetken tuon jälkeen. Nelossuuttimen johtoa en ole vielä tarkastanut. Voiko pumpun päälimmäisen kannen väärä asento aiheuttaa tuollaista? Vaihdoin siihen tiivisteen kun vuosi. Käy käynnistyessään kyllä aika nätisti. Pumppu ja on sen verran kallis investointi että haluisin rajata muut vaihtoehdot ensin pois. Kiitokset etukäteen.
-
Ei päällimmäisen kannen aukaisulla muutu mikään jos ei roskia pääse sisään. Jos pumppu on ihan mekaanisesti ajoitettu kohdalleen niin ennakonsäätösolenoidin toimimattomuus tulis ekana mieleen.
-
Aa ok. Mistä moisen löytää tuollaisesta vehkeestä?
-
Pumpussa?