Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: timo70 - 18.11.2015, 23:42:13
-
Joo, 252tkm mittarissa ja tänä vuonna ollut melkein joka toinen kk jotain herkkää... (lue 200-600€/kpl)
Onko tämä neljännesmiljoona joku maaginen lukema näille laitteille?
Päivän piristys tällä kertaa renkaanvaihdon yhteydessä, reilu vaseliinikerros oikean vetarin sisemmän nivelen ympäristössä. Jee!
En tiiä, ite en enää jaksa näitä ropata. Menisköhän tuo vielä kumin vaihdolla vai uusitaanko koko vetari?
Kuitenkin koko akseli kai pitää laittaa osiksi että saa kumin vaihettua...
Niin ja tärinästä jos kysytte niin sitä on piisannu jo yli 150tkm satunnaisesti.. Tiistaisin ei yleensä täristä. ;D
Alan olla itekin loppu, onko tuossa uudempikorisessakin yhtä paljon vikoja? Huoh.
V70 2,5T aut -04
-
Auto kannattaa pitää parkissa jos pelkää huoltohommia ;D
Kun autoa ei käynnistä niin pääsee aina vähemmällä.
Mutta vois mennä uudella suojakumilla, ellei täristä nimenomaan kääntäessä vasemmalle?
Tuleeko tärinä ajossa, ratin asennolla vaikutusta tähän? Ehkä tietyllä kierrosalueella?
Joku pusla voi olla matkansa päässä tai koneen tukikumi.
-
Heh, niinpä.
Ei vaikuta kääntämiset eikä veto tärinään mitenkään. "Uudesta" asti sama juttu. (noin 5 eri rengaskertaa, niveliä ym laitettu. jne)
Enpä tiedä montaakaan V70 II omistajaa joka sanoo ettei täristäisi.
Varasin pajalta ajan, reilu 100€ kumin vaihto.
Onko kellään kokemusta noista Motonetin vetareista?
179,- ei oo paha hinta ja kuulemma vielä uusia.
Volvohan nosti hintoja hiljan ja alkup. oikea vetari vaihdettuna noin 800€. :o Ei kiitos, jos vanhalla vielä pärjää.
-
Heh, niinpä.
Ei vaikuta kääntämiset eikä veto tärinään mitenkään. "Uudesta" asti sama juttu. (noin 5 eri rengaskertaa, niveliä ym laitettu. jne)
Enpä tiedä montaakaan V70 II omistajaa joka sanoo ettei täristäisi.
Varasin pajalta ajan, reilu 100€ kumin vaihto.
Onko kellään kokemusta noista Motonetin vetareista?
179,- ei oo paha hinta ja kuulemma vielä uusia.
Volvohan nosti hintoja hiljan ja alkup. oikea vetari vaihdettuna noin 800€. :o Ei kiitos, jos vanhalla vielä pärjää.
Mä tilasin mister-autosta jonku halvan vetoakselin, kesti reilu kuukauden...liekkö tuo motonetin akseli yhtä laadukas? Nyt tilasin skf:n, jospa vähän kauemmin kestäisi.
-
Vaihdoin keväällä Motonetin tehdaskorjatun vetarin ja hyvin on ainakin toistaiseksi pelittäny.
-
Mä tilasin mister-autosta jonku halvan vetoakselin, kesti reilu kuukauden...liekkö tuo motonetin akseli yhtä laadukas? Nyt tilasin skf:n, jospa vähän kauemmin kestäisi.
Mä meinasin tilata myös SKF:n, varsinkin kun nykyään ei ole mahdollisuutta päästä itse tekemään vaan on aina pummattava kaverilta tiloja/jeesiä.
Jotainhan autossa on vikana jos kerran täristää, mulla menee kuin juna jos kaikki on (tai siis olisi) kunnossa.
-
Mä meinasin tilata myös SKF:n, varsinkin kun nykyään ei ole mahdollisuutta päästä itse tekemään vaan on aina pummattava kaverilta tiloja/jeesiä.
Jotainhan autossa on vikana jos kerran täristää, mulla menee kuin juna jos kaikki on (tai siis olisi) kunnossa.
Joo eipä mullakaan kyllä täristä, ennen tuon vetoakselin vaihtoa täristi välistä, mut sen vaihdolla loppui nekin tärinät.
-
Jotain on siis ollut rikki jo 8 vuotta..
No, jos tuo vetari tuosta leipoo niin ei oo paha hinta kokeilla tuota Motonetin osaa. Takuukin sillä lienee.
Mistäs muuten niitä SKF:n tekeleitä saa?
-
Jotain on siis ollut rikki jo 8 vuotta..
No, jos tuo vetari tuosta leipoo niin ei oo paha hinta kokeilla tuota Motonetin osaa. Takuukin sillä lienee.
Mistäs muuten niitä SKF:n tekeleitä saa?
Ite hommasin fixukselta, motonetin listoillaki näyttää olevan, saldot vaa nolla.
-
Ok, kiitos.
Pitänee kysellä, Motonetin sivulta en löytänyt SKF:n 2,5T 154kW automaattiin sopivaa.