Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Seitensatku - 25.11.2015, 17:47:08
-
Mistähän osais alkaa ettimään kun b200e tekniikalla oleva 740 ei käy tyhjää kylmällä moottorilla. Tulpat ja johot vaihettu vasta. Lämpimällä moottorilla käy oikein nätisti. Ja sitten lipesi kanttariin jonka takia takavanne ja panhardi vääntyi. Vanne ja panhardi vaihdettu mutta jarru tuntuma muuttui oudoksi ja samalla vähän nypyttäväksi.. :idiot2:
-
imuvuoto,suuttimientiivisteet,imusarjantiiviste yms... ;)
-
Tyhjäkäyntiluistin säätö, tai sitten se on sähkötön ja käännetty vaan tyhjäkäyntiruuvista kierrosket kuumana kohdilleen.
-
Kylmällä moottorilla kun säätää tyhjäkäynnin sopivaksi että pysyy käynnissä niin lämpimällä moottorilla käy sitten +1k rpm.. ???
-
Venakopan kyljessä on sitä vasten bimetalliluisti. Sinne kuuluu töpsään tulla +12, ja sen sisällä olevan luistin kuuluu liikkua.
-
Vanne ja panhardi vaihdettu mutta jarru tuntuma muuttui oudoksi ja samalla vähän nypyttäväksi.. :idiot2:
Sulla on vetari mennyt mutkalle osumasta ja sen takia jarrulevy vipattaa ja täristää jarruja.
-
Sulla on vetari mennyt mutkalle osumasta ja sen takia jarrulevy vipattaa ja täristää jarruja.
Jarrujen nypytys loppui vanteiden vaihdolla.. Mutta ois hyvä saaha käymään kylmällä tyhjää..