Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: juha andersson - 01.12.2015, 14:28:38
-
elikkäs käyntiin lähtee kylmänä todella hyvin.mutta kun lämpö alkaa nousemaan niin tyhjäkäynti putoaa n250-500 kierrokseen. kierroksia ei tahdo saada nousemaa muutakuin pumppaamalla. elikkäs apua kaivataan.
-
elikkäs käyntiin lähtee kylmänä todella hyvin.mutta kun lämpö alkaa nousemaan niin tyhjäkäynti putoaa n250-500 kierrokseen. kierroksia ei tahdo saada nousemaa muutakuin pumppaamalla. elikkäs apua kaivataan.
Katos tuo lämpötila-anturi
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=588.0
-
vaihdettu, ei auttanut.
-
vaihdettu, ei auttanut.
Helpottais aika kummasti kun kertois mitä on tutkittu ja vaihdettu
-
Käykö paremmin jos IMM ja/tai lambdan johdot irti?
-
autoon on vaihdettu. kaasuläpän asentotunnistin,virranjakajan kansi,pyörijä,tulpat,tulpanjohdot,sytytysyksikkö,bensapumpun rele,tankin pumppu,lämpötila anturi,lambda vaihdettu(bosch). imm pesty,menee sekaisin kun ottaa piuhan irti. ilmavuotoja ei löytynyt. auto toimii hetkellisesti kunnolla kun käyttää 1paikan sulaketta irti. ainut mikä on vaihtamatta on polttoaineen pää pumppu,vaikka tuntuisi toimivan hyvin.