Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: uustalo - 05.12.2015, 11:33:42
-
Tervehdys, oletteko käyttäneet garretin kuulalaakeri ahtimessa gt3071r öljyn tulo puolella rajoitinta ? Vai onko siitä hyötyä / haittaa?
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-OIL-021&Category_Code=BCS
-
Mulla on kahdessa moottorissa gt3582r kuulis ja molemmissa on tuo rajoitin nippa. Taitaa ahdin tulvia öljyä, jos ei sitä laita.
-
Hei kiitos tiedosta . Täytyy omaanki tälläinen rajoitin sitten laittaa. Ootko mistä oman hommannut? Ja mites noi turbon letkut ja liittimet an ja teflon letkua?
-
Ootko mistä oman hommannut?
Viimekertainen tuli yhteistyökumppanilta KKD Motorsport.
-
Näissä on R sarjan ahtimissa on sisäänrakennettu kuristin (vaikka garrettin oma luettelo toisin väittää) valmiina, eli isompikin nippa käy. Nipan kylläkin pitää tiivistyä kartiosta joka on siellä pohjalla!
-
Mä tosiaan kysyinkin tuota rajoitinta kkd:tä ja hän totesi kuten edellisessä viestissä että ahtimessa on rajoitin itsessään. Minkä kokoiset banjot noihin jäähdytys kanaviin sopii?
-
kierre on m14x1,5. Näkyy muuten noissa kuvissa missä on muitakin mittoja: https://turbobygarrett.com/turbobygarrett/sites/default/files/default_images/turbogroup/drawing/Garrett_GT3071R_700382_3_20_new.pdf
-
Kiitos tästä tiedosta. Nyt pääsee tekee letkuja.
-
Näissä on R sarjan ahtimissa on sisäänrakennettu kuristin (vaikka garrettin oma luettelo toisin väittää) valmiina, eli isompikin nippa käy. Nipan kylläkin pitää tiivistyä kartiosta joka on siellä pohjalla!
Pitää paikkaansa. Mulla oli itsellä väärä tieto. Rajoitin löytyy itse ahtimesta. Nipassa oli tosiaan tuo vastakartio päässä.