Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Keskustelua Volvoista => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: Chili - 06.12.2015, 11:45:02
-
https://youtu.be/teI-H3zvxbk
Jimmy de Ville osti T-5R:n, minkä moottoriin survottiin n. 700 oria virityspajalla Ruotsissa. Kyllähän tuo komiasti kävi ja veti!
-
Tulihan tuo katottua.
Huvitti kun muissa buggyissä oli perus V8, tuo vålvå koneinen kuulosti ihan toisenlaiselta. :D
Mutta hyvin se kulki.
-
Parhaiten se näytti menevän. Oli kyllä varsin mielenkiintoinen jakso :)
-
Ai ne laitto ihan oikeasti noita tikkuja lohkoon, muttei rakotulkkeja rakoihin.
-
Oli kyllä katsomisen arvoinen ohjelma. :)
-
Oli kyllä katsomisen arvoinen ohjelma. :)
Aikamoista dramatisointia(yllätys), ja ainakin mun mielestä antoi kuvan että kun t5:een vaihtaa ahtimen ja kanget+männät niin saadaan 700hv pihalle :D
-
Aikamoista dramatisointia(yllätys), ja ainakin mun mielestä antoi kuvan että kun t5:een vaihtaa ahtimen ja kanget+männät niin saadaan 700hv pihalle :D
Ja neljä tuntia säätämistä, polttoainejärj. uusiksi, kannen työstö. Nuo ainakin kävi ilmi.
-
Auto keveni arviolta toista sataa kiloa kun V8 korvattiin suoralla vitosella
Tuollainen kevennys alkaa jo tuntumaan noin kevyessä laitteessa
-
Taitaa olla noissa off road formuloissa jenkki kasit aika yleisiä? Kestäviä ja jostain luin että normaalia että niissä on NOS laitteet tuomassa lisää potkua. Turbossa se ongelma että jos kierrokset laskee niin kone hyytyy. Mutta helkkarin härskin kuuloinen se oli :)
-
Ja neljä tuntia säätämistä, polttoainejärj. uusiksi, kannen työstö. Nuo ainakin kävi ilmi.
Joo, kyllä siinä näkyi nuken pa-kiskot ym, mutta siitä nyt ei ollut kyse.
-
Joo, kyllä siinä näkyi nuken pa-kiskot ym, mutta siitä nyt ei ollut kyse.
Mistäs? Neuvokaa tyhmää :D
Auto keveni arviolta toista sataa kiloa kun V8 korvattiin suoralla vitosella
Tuollainen kevennys alkaa jo tuntumaan noin kevyessä laitteessa
Samaa mietin itsekkin.
-
Itselle pisti silmään että moottori kasattiin uudemmilla suojamuoveilla. Aloin tahtomattani miettimään ettei olisi vain konetta tehty D5 lohkosta.
-
Lohko näytti ihan 850 Turbon lohkolta, mutta kansi on selvästi uudemmasta RN-moottorista. Säätyvät nokat jne
-
Hiekkamonttu hommaan pieni turbokone saattaa käydä ihan hyvin
Toisinaan tarvitaan viiveetöntä kaasuun vastaavuutta: https://www.youtube.com/watch?v=GzXVLbs41Ew
Moottorina "uuden liiton" chevyn pikkulohko. 7,4 litraa...
-
Löytyykö tätä pätkää enää mistään?
-
Hiekkamonttu hommaan pieni turbokone saattaa käydä ihan hyvin
Toisinaan tarvitaan viiveetöntä kaasuun vastaavuutta: https://www.youtube.com/watch?v=GzXVLbs41Ew
Moottorina "uuden liiton" chevyn pikkulohko. 7,4 litraa...
Ihan edesvastuuton höyrypää.
Ei kypärää itellä tai kyytiläisillä. Sopivasti kipolleen johkin kiveen tai kantoon niin taas yks kortsunpuutteen tulos vähempi. :idiot2:
On meinaan sen verran rakoa noissa kehikoissa kuitenki.
No, pitää kait jotenki päteä. :facepalm: Ainii, se on jenkki...