Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 440 / 460 / 480 => Aiheen aloitti: pannupää - 18.12.2015, 18:42:32
-
460 1,8 yksipisteruisku vaihdoin juuri kolmannen tyhjäkäyntimoottorin 6kk sisään ja vika tokeni , mutta olisko jostain muusta kyse , eli nostaa kierrokset tyhjäkäynnillä 3000-4000kierr/min . askelmoottorin kara jää ulos , olisko vika ihan vaan mekaaninen kun moottorithan on olleet ihan käytettyjä, vai jotain muuta, mistäköhän ohjaus moottorille tulee ? keskusyksiköltä tietysti , mutta mikä ohjaa?
-
Eihän mikään alipaineletku vuoda tai muu imuvuoto jossakin ?
-
vaihdoin kansipahvin äskettäin ja silloin huomasin että n puolet imu/pakosarjan pulteista oli löysällä , vaihdoin uudet tiivisteet ja kiristin kaikki pultit , sen jälkeen aikaisempi nykiminen hävisi eli pienestä oli kiinni kauan haettu vika , mutta nyt kuitenkin meni se tyhjäkäyntimoottori.letkut käyty läpi pari kolme kertaa ja tuntuvat ehjiltä.
-
Kaasuläpän asentotunnistin, jos ottaa piuhan irti (http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=25938.0), niin onko mitään vaikutusta tilanteeseen?