Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: makkari2 - 20.12.2015, 18:45:37
-
Onkos missään muussa konetyypissä sama mäntä?
Onkos samaa kantta muissa koneissa?
-
kannen saat vaikka vaparista, kunhan on 20 vennanen.
mäntä sit kannattaa varmaan ihan vain ostaa uutena.
-
Eli puristussuhteen ero verrattuna vapariin on tehty männällä?
-
Jostain luin että turbokoneessa olis eri pakoventtilit. Eli vaparin kansi ei kävis sellasenaan.
-
kansi on samanlainen, mut venat voi olla eri.
edit: omassa 850 20V B5254FS koneessa ja C70 B5234T3 koneessa on samat venttiilit pakopuolella...
Joten tuskin imuvenatkaan on erinlaiset...
Edit 2: vaparista otettu pakoventtilin numero:1366882 ja sen korvaava numero:114523
on sama vena, sopii myös turbo malleihin..
-
Eli puristussuhteen ero verrattuna vapariin on tehty männällä?
Ei pelkästään männällä vaan kiertokangella.
-
Löytyiskös netistä helposti niitä paria o-rengasta jotka tulee öljypohjan ja lohkon väliin? Ei tarttis nousta pois sohvalta =)
-
o-renkaat: 8642560 ja 8642559 (vidan osanumerot)
-
Sieltähän se vastaus löyty heti. Onkos muuten kiertokangen pultit kertakäyttökamaa?
-
Sieltähän se vastaus löyty heti. Onkos muuten kiertokangen pultit kertakäyttökamaa?
on.