Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: Cleaf - 31.12.2015, 14:52:40
-
moro
olisiko vinkkejä millä tavalla kannattaa letkua lähteä vaihtamaan ettei tule koko autoa homman takia purettua. Kyseessä siis hammastangosta katsottuna ylempi putki onko se nyt se paineputki?
-
Moottori ripustimeen roikkumaan, linnunluut irti vakaajasta tai tolpista, rattiakselin alanivel pitää irrottaa hammastangosta tai jalkatilan puolelta, moottorin kaikki kolme tukikumia irti kiinnityksistään. Vasemman alapallon irrottaa joko tolpasta tai tukivarresta. Apurunko laskea edestä hieman auki ja takareunasta kokonaan irti. Muistaa tukea apurungon jollain myös. Sen jälkeen saa avattua mutterin hammastangon päästä ja ujutettua putken pois välistä. Voi koko apurungonkin irrottaa, mutta ei ole tullut tehtyä sitä.
-
kiitoksia, nyt odotellaan että uusi putki saapuu postissa ja kokeilemaan miten asennus onnistuu