Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Jurba - 10.01.2016, 20:50:46
-
Motonetin 4kk vanha ruiskupumppu alko surisemaan, kurkkasin auton alle lampulla ja pumppu oli ihan vähän kostea bensasta siitä sähköjohtojen ympäriltä. Bensaletkujen liittimet oli ihan kuivat. En kerennyt enempää tutkimaan ja muutaman päivän piti tätä vähän kovempaa surinaa ja nyt sitten tänään ajoin kotipihaan ja ihmettelin kun haisee bensa ja auton pohja ihan bensassa pumpun ympäriltä. En tiedä mistä välistä vuotanut mutta pumppu varmaan entinen?
Saako siniseltä vielä 940 b230fd ruiskupumppua? Ei näköjään pidä ostaa tuolta motoshitistä mitään kun aina kaikki levinny... :(
-
takuuseen vaan uusi mikäli ei oikeasti vuoda putkista/junttureista ;)
-
Nii, en vaan kyllä laita enää samanlaista romua tilalle
-
Muutamassa ollut neulanpään kokoinen reikä siinä banjossa. Suihkuaa siitä kun auto käynnissä.
-
Muutamassa ollut neulanpään kokoinen reikä siinä banjossa. Suihkuaa siitä kun auto käynnissä.
Kunnostin edellisen seiskan pumppu- ja suodatintelineen pohjasta. Kunnostuksen jälkeen siitä tuli niin hyvä että bensaa suihkusi ylt'ympäriinsä :D Pumpun banjoliitin oli hapertunu niin ohueksi että yhessä kohtaa oli neulanmentävä reikä... Uutta banjoa tilalle, ja uusi kumiletku väliin niin johan taas toimi
-
Noniin, tarkemman tutkimisen jälkeen auton pohja onkin öljyssä. Oisko seassa sitten hiukan bensaa kun pieni bensankatku on. Ja syy on varmaankin jäätynyt huohotin ja kampiakselin stefa pullahtanu irti... :-\