Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 => Aiheen aloitti: pile jr - 14.07.2011, 20:28:27
-
Autona on S60 2.5T vm07, eli mitenkäs toi parkkipolttimo vaihdetaan eteen, olen yrittäny mut ei siit tuu yhtää mitään, vinkkejä kiitos! Ja onko jollakin käytössä led parkit?? eteen saman väriset ku xsenon valot ovat.
-
Kumpi puoli? Ehdithän katsoa ohjekirjan suosituksen työtavasta?
-
Kattosin juu, kuljettajan puoli on aika ahdasta, ei viitti ihan puskuria ruveta irrottamaan
-
Kattosin juu, kuljettajan puoli on aika ahdasta, ei viitti ihan puskuria ruveta irrottamaan
Ilmanputsarikotelo pois, niin tilaa tulee ihan runsainmitoin.
Jos tässä oli se moottoriohjainyksikkö siinä kotelon päällä, niin ota akunkenkä irti, odota muutama minuutti ja kytke ohjainlaitteen liittimet irti.
Jos et halua irroittaa ohjainlaitteen liittimiä irti, niin koita, saatko ilmanputsarikoteloa käännettyä riittävästi johtojen varassa.
-
Melkein voisin vannoa että (Miksun) kuvaama työtapa löytyy ohjekirjasta.. Pitää tarkistaa kunhan seuraavan kerran on kädessä.
-
Melkein voisin vannoa että (Miksun) kuvaama työtapa löytyy ohjekirjasta.. Pitää tarkistaa kunhan seuraavan kerran on kädessä.
Itse voisin melkein vaikka vannoa, että ohjekirja kehoittaa ottamaan yhteyttä lähimpään valtuutettuun volvohuoltoon :)
-
Kannattaa ottaa se puskuri irti. Yllättävän helppo juttu oli loppujen lopuksi...7-vuotta piti autolla ajaa ennenku ton itse uskalsin tehdä, mutta ihan turhaan pelkäsin puskurin irrottamista.
Pari ruuvia ja niittiä irti ja nätisti pääsee vaihtamaan vaikka kaikki polttimot.
-
Itse voisin melkein vaikka vannoa, että ohjekirja kehoittaa ottamaan yhteyttä lähimpään valtuutettuun volvohuoltoon :)
Melkein voisin vannoa että olet oikeassa ;D Ehken landian/tämän foorumin ohjeet ovat syöpyneet mieleen.
Paljon helpommalla se putsari siirtyy tieltä kuin puskurin ottaa irti? Vaikkei sekään amerikan-temppu ole.
-
Melkein voisin vannoa että olet oikeassa ;D Ehken landian/tämän foorumin ohjeet ovat syöpyneet mieleen.
Paljon helpommalla se putsari siirtyy tieltä kuin puskurin ottaa irti? Vaikkei sekään amerikan-temppu ole.
Itselläni ainakin oli se, etten tiennyt miten se lamppu siellä on kiinni jne, niin tuntu melko mahdottomalta vaihtaa sitä ihan käsikopelolla. Nyt varmaan kun kerran ton puskurin on ottanu irti ja nähnyt miten se lamppu siellä on kiinni, niin ehkäpä uskaltaakin pelkän ilmanputsarin irtiotolla lähteä vaihtamaan lamppua :)
-
Vaihdettu on, puskuri vaa veks ja homma skulaa!
-
Mikähän voisi olla tai mistä kannattaisi ruveta tutkailemaan kun sivupeilien alla olevat parkkivalot eivät pala ollenkaan. Koitin orkkispolttimoilla, joissa lanka ehjä, ja ledeillä, joissa oikeanlainen kanta, mutta ei mitään. En ehtinyt kokeilla kynällä tuleeko virtaa, mutta kaikki polttimot mitä koitin ovat kyllä ehjiä, joten aasinsilloilla...Mistä lähtisin siis tutkimaan?
-
Mikähän voisi olla tai mistä kannattaisi ruveta tutkailemaan kun sivupeilien alla olevat parkkivalot eivät pala ollenkaan. Koitin orkkispolttimoilla, joissa lanka ehjä, ja ledeillä, joissa oikeanlainen kanta, mutta ei mitään. En ehtinyt kokeilla kynällä tuleeko virtaa, mutta kaikki polttimot mitä koitin ovat kyllä ehjiä, joten aasinsilloilla...Mistä lähtisin siis tutkimaan?
Eikös ne ole maavalot. Syttyy siitä kaukosäätimen keltaisesta napista.
-
Eikös ne ole maavalot. Syttyy siitä kaukosäätimen keltaisesta napista.
No jesus...nehän ne...panoo vapun piikkihin.