Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Nupogodi - 14.07.2011, 23:46:09
-
Mutenhan toi V70 pelaa kohtuu hyvin mutta kaksi asia ressaa.
1. Vaihteita vaihtaessa nousee kierrokset varsinkin kylmänä tai ilmastointi päällä ajaessa turhankin korkealle, osaako kukaan vannoutunut Volvoisti kertoa missä on vian alkua/vikaa. Päästöt aivan normaalit joten hiukan pistää kynsityttämään takaraivoa.
2. Kuuluisi varmaan tonne ilmastointi osioon mutta missäpäin autoa sijaita raitisilma suodatin, olen kuullut kaksi mahdollista paikkaa, joko apukuskin edessä konepellin aukaistaessa tai jossain ratin alla, kumpikahan mahtanee olla kun auto on vuosimallia -98 mutta otettu käyttöön 11/97, liekkö tuolla merkitystä. Omaa Volvo tietoutta on sen verran että :nohnoh
Olisin erittäin kiitollinen vastauksista ELK
-
2. Kuuluisi varmaan tonne ilmastointi osioon mutta missäpäin autoa sijaita raitisilma suodatin, olen kuullut kaksi mahdollista paikkaa, joko apukuskin edessä konepellin aukaistaessa tai jossain ratin alla, kumpikahan mahtanee olla kun auto on vuosimallia -98 mutta otettu käyttöön 11/97, liekkö tuolla merkitystä. Omaa Volvo tietoutta on sen verran että :nohnoh
Tuosta. http://www.backspegeln.com/tips_filter.asp (http://www.backspegeln.com/tips_filter.asp)
Kuvat ovat 850:stä, mutta V70:ssä on samanlainen onale.