Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Takavetoiset => Aiheen aloitti: Tubemaan - 21.01.2016, 20:41:56
-
Elikkä yllätyksiä lisää... Osaako kenties kertoa mitä kyseinen rööri on ja mihin siitä vedetään letku ?
(http://s11.postimg.org/dn2yxpnlr/IMG_20160121_203759.jpg) (http://postimg.org/image/dn2yxpnlr/)
Otsikkoa muokattu.
Lankku
-
Tekniikka siis 230e
-
Pohjalla on kuusiokoloruuvi seoksen säätöä varten.
-
näin on 3mm,kiinnippäin rikkaammalle ja aukipäin laihemmalle! ;)
-
Siis tarkoitin tuota Putkea mikä tuossa törröttää
-
Siis tarkoitin tuota Putkea mikä tuossa törröttää
Just siellä sisällä on se seossäätö, ei siihen mitään tuu kiinni. No joo, voi olla ollut joskus kumitulppa siinä.
-
https://www.google.fi/search?q=k-jet+co+adjust&biw=1024&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjy0ra94LvKAhVjpnIKHRRqDdAQsAQIGA
-
Minkälaista säätöä siihen suosittelet ? Että esim jos se ruuvaa pohjaan niin monta kierosta ulos päin ?
-
Älä koske!
-
Roger !
-
todella herkkä reagoimaan,käännetään milli kerrallaan eli co-mittarinkanssa säädetään,eli älä koske
-
Itse säädin Caddyn (Vw) laajakaistalambdan kanssa, kierrokset yli 2000 rpm. Irtosi leima ainakin.