Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Korjaamo ja yleistekniikka => Aiheen aloitti: mulugren - 31.01.2016, 13:59:01

Otsikko: Tarvikepalat vs. Oem palat (kuvia)
Kirjoitti: mulugren - 31.01.2016, 13:59:01
Mitähän tässä on tapahtumassa? Takana tarvikepalat ja motonet levyt. Edessä oem palat ja jotkut tarvikelevyt. Ei ole pölytahroja nuo, eivät lähde ainakaan kynnellä. Ei liene tartte selittää kumpi kuva on kumpi


(http://s14.postimg.org/q2k98pwrh/IMG_20160131_135332.jpg) (http://postimg.org/image/q2k98pwrh/)


(http://s9.postimg.org/iy0qmytgr/IMG_20160131_135321.jpg) (http://postimg.org/image/iy0qmytgr/)
Otsikko: Vs: Tarvikepalat vs. Oem palat (kuvia)
Kirjoitti: rocktie - 31.01.2016, 14:27:23
Selitä nyt kuitenki meille tyhmemmille, tark. siis itseäni.
Äkkiä kattoen toi toinen kuvatus on takaa.

Tarvikelevyt kyseessä niin oliskohan vähän valutapahtumassa petraamista? Hiili menee nippuun?
Syy kuitenkin levyissä eikä paloissa?
Toki ne oem palat tehään nyk. jossain intiassa, en tiiä onko laatu entisensä??

Boscheilla on pärjännyt kun on jo uutena viistänyt reunat.
Otsikko: Vs: Tarvikepalat vs. Oem palat (kuvia)
Kirjoitti: mulugren - 31.01.2016, 15:07:15
Tuo rupinen levy on takapäästä.

Molemmissa päissä tosiaan tarvikelevyt. Takana motonet, edessä joku jota en tiedä kun korjaamossa vuosia sitten vaihdatutin enkä kysynyt. Mahdollisesti joku "osaset" tms. paikka josta hommaavat osia. Edessäkin oli parisen vuotta tarvikepalat mutta toissa syksynä laitoin oem palat. Ja muistaakseni nuo takapalat on bosch. Jotain motonetin parempaa kamaa

Edit: mainittakoon vielä että on nuilla takalevyillä sentään jotain 50tkm jo ajettu. Mutta kun etulevyillä on ajettu jo 100tkm :idiot2:
Otsikko: Vs: Tarvikepalat vs. Oem palat (kuvia)
Kirjoitti: Acke - 31.01.2016, 16:34:59
Saman näköisiä jälkiä etujarruissa, brembon levyt ja tarvikepalat. Takana tarvikelevyt ja bosch(?) palat ja puhtaat levyt.
E: nyt tarkemmin katsottuna mulla ei oo ihan noin pahoja jälkiä. Äidin s80 oli tuon näköiset takana. Inssin mukaan etupainotteiset jarrut ja jarrutettu liian kevyesti jolloin takalevyt ruostuu, mikä kyllä on sopiva kuvaus auton käytöstä.