Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Gelb - 02.02.2016, 23:54:30

Otsikko: 960 paineet hävisi kytkimestä?
Kirjoitti: Gelb - 02.02.2016, 23:54:30
Mikä avuksi?
Otsikko: Vs: 960 paineet hävisi kytkimestä?
Kirjoitti: Huikkoster - 03.02.2016, 01:07:18
Niin poljin painui pohjaan?
Varmaan meni työsylinterin tiiviste rikki. Auton alle kun menet niin pitäisi jostain näkyä vuotoa.
Otsikko: Vs: 960 paineet hävisi kytkimestä?
Kirjoitti: estate - 03.02.2016, 09:25:26
Tai työsylinterin tappi mennyt kytkinhaarukasta läpi.
Otsikko: Vs: 960 paineet hävisi kytkimestä?
Kirjoitti: Lentäjä - 03.02.2016, 21:47:50
Tere.
Tai poljinsylinteristä männän tiiviste paskana.
mäntä liikkuu muta neste palaa takasin säiliöön männän ohi ;)
Otsikko: Vs: 960 paineet hävisi kytkimestä?
Kirjoitti: Huikkoster - 03.02.2016, 22:33:44
Tai putki poikki tai paineasetelma rikki. Eikös siinä koko irroitusjärjestelmä tullu?
Otsikko: Vs: 960 paineet hävisi kytkimestä?
Kirjoitti: Gelb - 01.03.2016, 13:06:31
Voiko vika johtua vain siitä, että työsylinterin sisältä mennyt jousi palasiksi?
Otsikko: Vs: 960 paineet hävisi kytkimestä?
Kirjoitti: Lentäjä - 01.03.2016, 18:40:20
Tere.
Oletko siis todennut sen jousen olevan palasina?
Otsikko: Vs: 960 paineet hävisi kytkimestä?
Kirjoitti: Gelb - 01.03.2016, 20:03:46
Kyllä, minkäänlaisia vuotoja ei missään näkynyt, mutta työsylinteristä se jousi oli neljässä osassa
Otsikko: Vs: 960 paineet hävisi kytkimestä?
Kirjoitti: Lentäjä - 02.03.2016, 21:36:27
Tere.
No homma selvä,ilman jousivoimaa kytkin painaa männän sisään ja eihän se sieltä nouse kuin pumppaamalla poljinta ku tulpatonta mopoa,eikä ehkä sittenkään.
Utta osaa peliin ja taas toimii :)