Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: Gelb - 02.02.2016, 23:54:30
-
Mikä avuksi?
-
Niin poljin painui pohjaan?
Varmaan meni työsylinterin tiiviste rikki. Auton alle kun menet niin pitäisi jostain näkyä vuotoa.
-
Tai työsylinterin tappi mennyt kytkinhaarukasta läpi.
-
Tere.
Tai poljinsylinteristä männän tiiviste paskana.
mäntä liikkuu muta neste palaa takasin säiliöön männän ohi ;)
-
Tai putki poikki tai paineasetelma rikki. Eikös siinä koko irroitusjärjestelmä tullu?
-
Voiko vika johtua vain siitä, että työsylinterin sisältä mennyt jousi palasiksi?
-
Tere.
Oletko siis todennut sen jousen olevan palasina?
-
Kyllä, minkäänlaisia vuotoja ei missään näkynyt, mutta työsylinteristä se jousi oli neljässä osassa
-
Tere.
No homma selvä,ilman jousivoimaa kytkin painaa männän sisään ja eihän se sieltä nouse kuin pumppaamalla poljinta ku tulpatonta mopoa,eikä ehkä sittenkään.
Utta osaa peliin ja taas toimii :)